Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zobrazení internetové reklamy konkrétní osobě
Fišer, Martin ; Veselý, Vladimír (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Tato práce demonstruje možnosti zneužití reklamních systémů k cílení internetové reklamy na konkrétní osobu. Popisuje základní způsoby cílení internetové reklamy, které se dnes běžně používají a principy automatizované aukce s digitální reklamou. Během toho může docházet k nadměrnému shromažďování a sdílení osobních údajů mezi různými subjekty, proto práce dále analyzuje právní normy, které se tuto problematiku snaží řešit. Součástí práce je implementace nového systému, který umožňuje cílit internetovou reklamu na konkrétní osobu. Tento systém vytváří reklamy skrze reklamní síť Seznam Sklik a k cílení využívá retargeting. Ověření funkčnosti proběhlo za účasti 4 osob, na které byla během 1 týdne cílena reklama vytvořená novým systémem. U osob s povolenou personalizací reklamy docházelo průměrně k 8,2 zobrazení denně. Celkově bylo zobrazení reklamy detekováno na 15 z 20 nejnavštěvovanějších webů z obsahové sítě Sklik. Práce ukázala, že reklamní síť Seznam Sklik je možné zneužít k provádění sniper-targetingu, což je znepokojující zjištění vzhledem k možnému narušení soukromí uživatele.
Zobrazení internetové reklamy konkrétní osobě
Fišer, Martin ; Veselý, Vladimír (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Tato práce demonstruje možnosti zneužití reklamních systémů k cílení internetové reklamy na konkrétní osobu. Popisuje základní způsoby cílení internetové reklamy, které se dnes běžně používají a principy automatizované aukce s digitální reklamou. Během toho může docházet k nadměrnému shromažďování a sdílení osobních údajů mezi různými subjekty, proto práce dále analyzuje právní normy, které se tuto problematiku snaží řešit. Součástí práce je implementace nového systému, který umožňuje cílit internetovou reklamu na konkrétní osobu. Tento systém vytváří reklamy skrze reklamní síť Seznam Sklik a k cílení využívá retargeting. Ověření funkčnosti proběhlo za účasti 4 osob, na které byla během 1 týdne cílena reklama vytvořená novým systémem. U osob s povolenou personalizací reklamy docházelo průměrně k 8,2 zobrazení denně. Celkově bylo zobrazení reklamy detekováno na 15 z 20 nejnavštěvovanějších webů z obsahové sítě Sklik. Práce ukázala, že reklamní síť Seznam Sklik je možné zneužít k provádění sniper-targetingu, což je znepokojující zjištění vzhledem k možnému narušení soukromí uživatele.
Srovnání reklamních systémů a vybrání nejvhodnější varianty pro "Pension 48"
Kalous, Martin ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou internetové reklamy. Popisuje základní charakteristiky internetového marketingu, přehled chyb, kterých se začínající podnikatelé dopouštějí při formulování cílů. Rozebírá jednotlivé druhy reklam použitelných na internetu z hlediska funkčnosti, možnosti platby. Zároveň nabízí přehled reklamních systémů, které tyto druhy reklam poskytují. V souvislosti s reklamou se práce věnuje problému jejího blokování. Představeny jsou nejznámější systémy, které blokují reklamy, ale také metody, jak takové systémy obejít. Cílem práce je podat lidem, kteří chtějí investovat peníze do reklamy, relevantní informace o nabízených službách a pomoci jim vybrat si správný typ propagace pro své webové stránky. Podle předem daných kritérií ověřit vhodnost reklamy a reklamního systému na ubytovacím pensionu ve Špindlerově Mlýně. Součástí je představení vybraného reklamního systému Sklik, jeho funkcí, detailní postup při tvorbě kampaně a její optimalizace. Dále jsou naznačeny možnosti, jak stávající kampaň vylepšit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.