Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh databáze pro podporu marketingových procesů
Vaník, Jiří ; BA, Petr Mazánek, (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problémech marketingových procesů jednotlivce a firmy, které souvisí s využitím IT v těchto procesech. Obsahuje návrh databáze reklamních smluv a jejich plnění, která bude sloužit k odstranění těchto problémů. Tím by tato práce měla přispět k zefektivnění marketingových procesů ve firmě.
Návrh databáze pro podporu marketingových procesů
Vaník, Jiří ; BA, Petr Mazánek, (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problémech marketingových procesů jednotlivce a firmy, které souvisí s využitím IT v těchto procesech. Obsahuje návrh databáze reklamních smluv a jejich plnění, která bude sloužit k odstranění těchto problémů. Tím by tato práce měla přispět k zefektivnění marketingových procesů ve firmě.
Smart shop banner - nový marketingový nástroj
Gotthardt, Martin ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Smolka, Josef (oponent)
Tato práce se zabývá novým marketingovým nástrojem pro realizaci kampaní podpory prodeje produktu společnosti přímo v místě prodeje. Banner umí vhodně upozornit zákazníka a také přesvědčit k neplánovanému impulzivnímu nákupu. Jedná se, o plastovou kapsu, ve které se mohou měnit plakáty na podporu jednotlivých produktů, nebo i samotných brandů společností. Unikátnost tohoto řešení se schovává v umístění této reklamní plochy. Pokud je součástí pokladny v obchodě LCD monitor, banner je umístěn na jeho druhé straně, která je nastavená přímo na oči zákazníků. Cílem práce bylo uvést nový marketingový nástroj a ideálně prokázat, že správným používáním vizuální komunikace lze podnítit impulzivní nákupy i v prostředí banky v ČR. I když se zcela nepodařilo prokázat, že banner umí vyvolat impulzivní nákupy i v bankách, podařilo se myšlenku koncepčně připravit, odhalit její potenciál a ukázat možné efektivní využití pro běžnou praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.