Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 107 záznamů.  začátekpředchozí101 - 107  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Současný stav a perspektiva vzdělání v oboru zdravotnický záchranář
KLINGEROVÁ, Helena
Současný stav a perspektiva vzdělání v oboru zdravotnický záchranář Tématem této bakalářské práce je Současný stav a perspektiva vzdělání v oboru zdravotnický záchranář. Jde v dnešní době o hodně diskutované téma, protože se v oboru zdravotnický záchranář vzdělává a vzdělávat bude hodně mladých lidí, kteří by měli znát perspektivu svého vzdělání, kterého chtějí dosáhnout a nebo ho již dosáhli. V teoretická části práce se zmiňuji o historii a současnosti přednemocniční neodkladné péče v České Republice. Současný stav je zaměřen na zdravotnickou záchrannou službu Jihočeského kraje, kde zaměstnanci této nestátní organizace tvořili zkoumaný soubor. Teorie popisuje kdo je to zdravotnický záchranář z právního hlediska, jaké jsou možnosti vzdělání v tomto oboru. Cílem práce bylo zmapovat možnosti uplatnění zdravotnických záchranářů u ZZS JčK a zároveň zmapovat názor pracovníků ZZS JčK na perspektivu tohoto oboru. Bylo použito kvantitativního výzkumu, který byl prováděn technikou dotazníku. Výsledkem práce bylo zjištěno, že možnosti uplatnění všech zdravotnických záchranářů u zdravotnické záchranné služby v současné době není možné, ale v případě přijetí zákona o zdravotnické záchranné službě dojde k vytvoření nových výjezdových středisek, a také k potřebě přijmout více zdravotnických záchranářů. Perspektivu oboru pracovníci zdravotnické záchranné služby JčK vidí dobře, protož pokud se neuplatní u ZZS, uplatní se na jiných pracovištích. Tímto se první hypotéza o tom, že se zvyšujícím se počtem vystudovaných zdravotnických záchranářů se snižuje do budoucna i perspektiva možného zaměstnání každého z nich u ZZS z části potvrdila.Druhá hypotéza, že vzdělání v oboru zdravotnický záchranář je perspektivnější po muže než pro ženy se nepotvrdila. Z dalších výsledků výzkumu bych doporučovala změnit formu i délku studia zdravotnických záchranářů, neboť dle většiny respondentů absolventi zdravotničtí záchranáři nejsou adekvátně připraveni pro výkon práce v terénu.
Podpora registru celoživotního vzdělání sester
SMOLOVÁ, Kateřina
Tato práce zpracovává problematiku registrace nelékařských zdravotnických pracovníků, jako systému dokládání celoživotního vzdělávání. Moderní doba si žádá zvýšené nároky ve všech oborech a ve zdravotnictví obzvláště. Aby bylo zajištěno poskytování kvalitní ošetřovatelské péče kompetentními pracovníky, bylo nutné nastavit podmínky k oprávnění vykonávat zdravotnické povolání samostatně bez odborného dohledu. A tyto podmínky vymezuje registrační systém, který je určený zákonem. Naším cílem bylo zjistit názory sester v praxi na registraci. Jaký je vliv registrace na další vzdělávání sester a zmapovat co sestrám brání ve vzdělávání. Jakým formám celoživotního vzdělávání dávají sestry přednost a zda zaměstnavatel podporuje sestry v celoživotním vzdělávání a jakým způsobem. Ke zpracování těchto informací jsme si zvolily kvantitativní výzkum. Pro sběr dat byl sestaven dotazník pro sestry na který reagovalo 106 respondentů. Výzkum prokázal, že sestry dávají ve vzdělávání přednost pasivní účasti na akcích jako jsou semináře, konference. Většina sester si myslí, že je nutné vzdělávat se v oboru. Dále jsme zjistily, že více než polovina dotázaných sester chce mít všeobecný přehled a vzdělává se i v jiných oborech než je jejich specializace. Většina dotázaných sester uvedla, že se vzdělává častěji než před zavedením registrace. Největší překážkou je pro sestry finanční a časová náročnost vzdělávacích akcí.
Problematika celoživotního vzdělávání sester
HALUZOVÁ, Jaroslava
Tato práce se věnovala problematice celoživotního vzdělávání sester. Cílem bylo, zjistit postoj a zájem sester o celoživotní vzdělávání. Zjistit, zda sestry znají všechny možnosti celoživotního vzdělávání. Dalším cílem bylo zjistit, zda sestry využívají všechny možnosti celoživotního vzdělvání a v neposlední řadě bylo cílem zjistit co nejíce motivuje sestry k celoživotnímu vzdělávání.Při zpracování dat byl použit kvantitativní výzkum a metoda sběru dat dotazování, technikou dotazníku. Z výzkumu se zjistilo, že sestry mají zájem o celoživotní vzdělávání, ale neznají všechny možnosti celoživotního vzdělávání. Sestry ani nevyužívají všechny možnosti celoživotního vzdělávání, zejména preferují semináře, konference a kurzy. Dále z výzkumu vyplynulo, že největším motivačním faktorem celoživotního vzdělávání sester je podpora od zaměstnavatele dále vyšší platové zařazení a také povinná registrace zdravotnických pracovníků.
Specializační nebo vysokoškolské vzdělání - preference a názory sester
TŮMOVÁ, Markéta
Práce obsahuje přehled o vzdělávání sester a jejím cílem bylo zjistit jaké jsou jejich názory na vysokoškolské a specializační studium, a které studium preferují.
Ochrana spotřebitele v oblasti léčiv
Chuchvalcová, Lucie ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Voženílková, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o registraci léčivých přípravků v České republice a zjišťuje informovanosti spotřebitelů o tomto procesu. Než se účinná látka stane léčivým přípravkem a dostane se ke spotřebiteli, který její účinky potřebuje, musí projít zdlouhavým procesem počínajícím vývojem a výzkumem, pokračujícím přes klinické zkoušení, registraci a různé logistické kanály. V této práci je podrobně popsán proces registrace léčivého přípravku pro případ, že daný léčivý přípravek není registrován v žádném jiném státě EU. V praktické části se zabývá provedeným průzkumem, jehož cílem bylo zjistit informovanost spotřebitelů o procesu schvalování léčiv a o dalších skutečnostech s registrací spojených (příbalová informace, obal léčivého přípravku, farmakovigilance atd.).
Řízení projektu mezinárodní lékařské konference
Taftová, Barbora ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Šimčík, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se skládá z pěti částí; každá má opodstatněný důvod a stanovený cíl. V první části teoreticko-metodologické jsem vyzvedla nejdůležitější kapitoly projektového řízení, které se prolínají do praxe. Bez znalostí teorie by ani nešlo takový velký projekt řídit a dovést do úspěšného konce. Nejvíce se opírám o splnění podmínky trojimperativu, procesu řízení projektů, a především organizování projektového týmu.
Přihlašování na témata bakalářských, diplomových prací a ke státním zkouškám ) návrh a programové řešení
Quast, Karel ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Jelínek, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá oblastí témat na bakalářské a diplomové práce, přihlašování studentů na témata těchto prací a přihlašováním se na státní zkoušky a obhajoby. V rámci této práce je provedena analýza oblasti a návrh, jak přihlašování provádět elektronicky. Cílem této práce je zpracovat návrh řešení, které by studentům ušetřilo nutnost fyzické přítomnosti při registraci témat bakalářských a diplomových prací a přihlašování státních zkoušek a obhajob. V této souvislosti je rovněž žádoucí usnadnit vedení agend spojených s registracemi a přihlašováním pro sekretářku katedry a tajemnici. Analýza je v této práci prováděna převážně metodikou UML, návrh obsahuje detailní ERD model a návrhy obrazovek budoucí aplikace. Hlavním přínosem této práce je kompletně zpracovaný návrh řešení, na základě kterého je možné začít s implementací aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 107 záznamů.   začátekpředchozí101 - 107  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.