Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chování spotřebitele na trhu volně prodejných léčiv
Jellušová, Monika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Předmětem této práce je analyzovat chování spotřebitele při nákupu léků a nastínit jednotlivé aspekty, které ho ovlivňují. Na základě své osobnosti a jejích charakteristik si spotřebitel v rozhodovacím procesu musí vybrat jednu možnost při zvážení ostatních alternativ. Přitom reaguje nejen na marketingové kampaně farmaceutických společností, ale je ovlivňován názory ostatních lidí, přičemž největší důraz klade na ty, jimž nejvíce důvěřuje. V praktické části jsem se zaměřila na výzkum toho, na základě čeho si lidé vybírají léky, proč si koupí určitý lék a ne jiný, i když obsahuje stejnou účinnou látku. V rámci stejného výzkumu bych ráda zjistila, do jaké míry spotřebitele ovlivňuje cena léku.
Vliv internetu a sociálních sítí na spotřební chování
Grigarová, Pavla ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bilal, Linda (oponent)
Metody používané při zpracovávání práce zahrnují online dotazování a osobní rozhovory s odborníky. Cílem práce bylo teoreticky pokrýt oblast internetového marketingu a analyzovat uskutečněný vlastní výzkum. Výzkumem bylo odhaleno, že internet měl u posledních nákupů respondentů největší vliv na fáze hodnocení možností, nákup a hledání informací. Z kategorií byly internetem nejvíce ovlivněné nákupy elektroniky a služeb cestovního ruchu. S rostoucí cenou zboží bylo možné sledovat rostoucí vliv internetu. Nejvýznamnější nástroje internetového marketingu byly webové stránky firmy, vyhledávání pomocí vyhledávačů a nástroje na porovnávání cen. Pokud jde o sociální sítě, byl jejich vliv na spotřební rozhodování pouze okrajový. Práce zahrnuje i porovnání teoretických poznatků s výsledky výzkumu a zároveň názory odborníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.