Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Generování ASCII grafiky (ANSI art)
Novák, Vlastimil ; Slaný, Karel (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá způsoby automatického generování ASCII grafiky. Práce je rozdělena do několika částí. V první části jsou popsány základy počítačové grafiky, zpracování a rozpoznávání v obraze. Další část je zaměřena na teorii a historii dvou nejznámějších uměleckých stylů ASCII art a ANSI art. V návrhu aplikace jsou uvedeny metody pro rozpoznávání znaků a problémy vyplývající z jejich testování. Pro obarvení popředí a pozadí znaku byly navrženy metody, které redukují barevný prostor zkoumané oblasti. Předposlední část je zaměřena na implementaci knihovny generující ANSI , ASCII art obraz a aplikaci, která umožňuje nastavení všech nutných parametrů. Závěr práce popisuje testování na sérii obrazů, zhodnocení dosažených výsledků během vývoje a návrhy na možné budoucí rozšíření.
Pokročilé metody ditheringu barevných obrazů, redukce barevného prostoru na n-prvkovou paletu
Štěpán, Petr ; Vaďura, Jiří (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá sumarizací a vzájemným porovnáním pokročilých metod ditheringu obrazu používaných při redukci barevného prostoru na n-prvkovou paletu. Cílem je vytvořit seznam všech základních metod včetně jejich vylepšení a modifikací se zaměřením na kvalitu výstupního obrazu a jeho maximální vizuální věrnost s obrazem původním. Další částí této práce je analýza jednotlivých metod za pomoci vlastní porovnávací metodiky a návrh vlastního algoritmu ditheringu kombinujícího jejich výhody.
Výukový program pro demonstraci principu barev a barevných modelů
Štěpán, Petr ; Jančík, Zdeněk (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá principy využívanými v souvislosti s barevnými paletami a redukcí barevného prostoru obrazových dat v počítačové grafice. Zvláštní důraz byl kladen na jejich vysvětlení pro výukové účely. Má za cíl pomoci i člověku neznalému těchto algoritmů osvětlit jejich principy a použití. Program za tímto účelem napsaný v jazyce Java slouží jako demonstrační prostředek ke splnění těchto cílů.
Generování ASCII grafiky (ANSI art)
Novák, Vlastimil ; Slaný, Karel (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá způsoby automatického generování ASCII grafiky. Práce je rozdělena do několika částí. V první části jsou popsány základy počítačové grafiky, zpracování a rozpoznávání v obraze. Další část je zaměřena na teorii a historii dvou nejznámějších uměleckých stylů ASCII art a ANSI art. V návrhu aplikace jsou uvedeny metody pro rozpoznávání znaků a problémy vyplývající z jejich testování. Pro obarvení popředí a pozadí znaku byly navrženy metody, které redukují barevný prostor zkoumané oblasti. Předposlední část je zaměřena na implementaci knihovny generující ANSI , ASCII art obraz a aplikaci, která umožňuje nastavení všech nutných parametrů. Závěr práce popisuje testování na sérii obrazů, zhodnocení dosažených výsledků během vývoje a návrhy na možné budoucí rozšíření.
Pokročilé metody ditheringu barevných obrazů, redukce barevného prostoru na n-prvkovou paletu
Štěpán, Petr ; Vaďura, Jiří (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá sumarizací a vzájemným porovnáním pokročilých metod ditheringu obrazu používaných při redukci barevného prostoru na n-prvkovou paletu. Cílem je vytvořit seznam všech základních metod včetně jejich vylepšení a modifikací se zaměřením na kvalitu výstupního obrazu a jeho maximální vizuální věrnost s obrazem původním. Další částí této práce je analýza jednotlivých metod za pomoci vlastní porovnávací metodiky a návrh vlastního algoritmu ditheringu kombinujícího jejich výhody.
Výukový program pro demonstraci principu barev a barevných modelů
Štěpán, Petr ; Jančík, Zdeněk (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá principy využívanými v souvislosti s barevnými paletami a redukcí barevného prostoru obrazových dat v počítačové grafice. Zvláštní důraz byl kladen na jejich vysvětlení pro výukové účely. Má za cíl pomoci i člověku neznalému těchto algoritmů osvětlit jejich principy a použití. Program za tímto účelem napsaný v jazyce Java slouží jako demonstrační prostředek ke splnění těchto cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.