Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Didactic exploitation of the francophonie in the islands of the Indian Ocean
Antropiusová, Andrea ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Jančík, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce, na téma Didaktické využití frankofonie na ostrovech v Indickém oceánu, vznikla na základě nepříliš dostačujících výsledků dotazníku zaměřujícího se na frankofonii a frankofonní reálie zámořských oblastí nacházejících se v Indickém oceánu. Diplomová práce je rozdělena do tří velkých částí, které jsou následně rozděleny do podkapitol. První část vysvětluje výběr, zaměření a cíle položených otázek v dotazníku, zároveň uvádí jejich vyhodnocení. V teoretické části se snaží z didaktického hlediska vysvětlit a charakterizovat receptivní a produktivní kompetence s ohledem na jazykové úrovně A2 a B1, stanovené dle CECRL. Na teoretickou část navazuje část praktická, která popisuje vytvořené pracovní listy obsahující vždy cvičení zaměřená nejprve na receptivní dovednost - čtení, poté na dovednost produktivní - psaní. Texty spolu se cvičeními jsou zaměřeny na zeměpisné reálie, kulturu a tradice, na jazykovou situaci a jazykové zvláštnosti těchto francouzských zámořských oblastí v Indickém oceánu: La Réunion, Madagaskar, Mayotte, Seychely, Komory a Mauricius. KLÍČOVÁ SLOVA Indický oceán, jazykové zvláštnosti, kreolština, zámořská území, frankofonie, pracovní listy, receptivní a produktivní dovednosti, jazyková úroveň, jazykové prostředky
Didactic exploitation of the francophonie in the islands of the Indian Ocean
Antropiusová, Andrea ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Jančík, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce, na téma Didaktické využití frankofonie na ostrovech v Indickém oceánu, vznikla na základě nepříliš dostačujících výsledků dotazníku zaměřujícího se na frankofonii a frankofonní reálie zámořských oblastí nacházejících se v Indickém oceánu. Diplomová práce je rozdělena do tří velkých částí, které jsou následně rozděleny do podkapitol. První část vysvětluje výběr, zaměření a cíle položených otázek v dotazníku, zároveň uvádí jejich vyhodnocení. V teoretické části se snaží z didaktického hlediska vysvětlit a charakterizovat receptivní a produktivní kompetence s ohledem na jazykové úrovně A2 a B1, stanovené dle CECRL. Na teoretickou část navazuje část praktická, která popisuje vytvořené pracovní listy obsahující vždy cvičení zaměřená nejprve na receptivní dovednost - čtení, poté na dovednost produktivní - psaní. Texty spolu se cvičeními jsou zaměřeny na zeměpisné reálie, kulturu a tradice, na jazykovou situaci a jazykové zvláštnosti těchto francouzských zámořských oblastí v Indickém oceánu: La Réunion, Madagaskar, Mayotte, Seychely, Komory a Mauricius. KLÍČOVÁ SLOVA Indický oceán, jazykové zvláštnosti, kreolština, zámořská území, frankofonie, pracovní listy, receptivní a produktivní dovednosti, jazyková úroveň, jazykové prostředky

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.