Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Čtenářská gramotnost jako pedagogický pojem a jako cíl výuky literární výchovy
ŠVÁROVÁ, Martina
Anotace Švárová, M.: Čtenářská gramotnost jako pedagogický pojem a jako cíl výuky literární výchovy. Diplomová práce, České Budějovice 2009 Cílem diplomové práce je prezentovat sadu materiálů podporujících výuku, pro-věřených ve vyučovací praxi. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické, budou upevněny základní pojmy: čtenář, čtení s porozuměním, čtenářská gramotnost a jak ji posuzovat a zjišťo-vat. Bude zde též provedeno srovnání již zjištěných výzkumů a testů v této oblasti. Ve druhé, praktické části budou uvedeny praktické materiály a návody, jak čte-nářskou gramotnost rozvíjet v hodinách literární výchovy tak, aby se u dětí zvýšil zájem o četbu a zlepšilo se jejich porozumění textům. Prakticky využitelným výstupem diplomové práce je Soubor testových úloh na rozvoj čtenářské gramotnosti, který je ověřen ve školské praxi autorky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.