Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Čtenářství z pohledu regionální knihovny
Dvořáková, Barbora ; Peterka, Josef (vedoucí práce) ; Hrabáková, Jaroslava (oponent)
Bakalářská práce Čtenářství z pohledu regionální knihovny se zaměřuje na zjištění stavu úrovně knihoven ve vybraném regionu - Nymburk. Práce je rozdělena na 2 částí, na část teoretickou a výzkumnou. V teoretické části si všímá různých hledisek při vymezení pojmu čtenářství a čtenářské gramotnosti. Dále se zmiňuje o faktorech, které na čtenáře působí při jeho formování a současných výzkumech čtenářství a jejich výsledcích. Ve výzkumné části rozebírá stav knihoven na okrese Nymburk v roce 2010 s konkrétním zaměřením na Městskou knihovnu Nymburk. KLÍČOVÁ SLOVA čtenářství, rozvoj čtenářství, vedení ke čtení, dětské čtenářství, čtenářství dospělých, výzkumy čtenářství, knihovnictví, faktory ovlivňující čtenářství, regionální knihovna, čtenářská gramotnost, informační gramotnost
Oblíbené knižní tituly pro děti a mládež posledních pěti let a jejich využití v pedagogice volného času
KOLLEROVÁ, Bohdana
Bakalářská práce se zabývá oblíbenými knižními tituly pro děti a mládež posledních pěti let a možnostmi jejich využití pro rozvíjení čtenářství v pedagogice volného času. Teoretická část se zabývá definicí literatury pro děti a mládež, možnostmi mimoškolní literární výchovy a výsledky čtenářských průzkumů oblíbených žánrů a knih. Navazuje výběr deseti nejoblíbenějších knižních titulů pro děti a mládež posledních pěti let a jejich rozbor. Praktická část je zaměřena na ověření metod práce s textem ve volnočasových aktivitách dětí a mládeže pomocí sady pracovních listů a dále formou předčítání úryvků z vybrané knihy. Ověření metod v praxi je doplněno reflexí.
Čtenářství z pohledu regionální knihovny
Dvořáková, Barbora ; Peterka, Josef (vedoucí práce) ; Hrabáková, Jaroslava (oponent)
Bakalářská práce Čtenářství z pohledu regionální knihovny se zaměřuje na zjištění stavu úrovně knihoven ve vybraném regionu - Nymburk. Práce je rozdělena na 2 částí, na část teoretickou a výzkumnou. V teoretické části si všímá různých hledisek při vymezení pojmu čtenářství a čtenářské gramotnosti. Dále se zmiňuje o faktorech, které na čtenáře působí při jeho formování a současných výzkumech čtenářství a jejich výsledcích. Ve výzkumné části rozebírá stav knihoven na okrese Nymburk v roce 2010 s konkrétním zaměřením na Městskou knihovnu Nymburk. KLÍČOVÁ SLOVA čtenářství, rozvoj čtenářství, vedení ke čtení, dětské čtenářství, čtenářství dospělých, výzkumy čtenářství, knihovnictví, faktory ovlivňující čtenářství, regionální knihovna, čtenářská gramotnost, informační gramotnost

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.