|
Vyhodnocení katastrofální povodně v srpnu 2002: Hydrologické a hydraulické posouzení povodně na tocích a úsecích toků nesledovaných pozorovací sítí ČHMÚ
Výzkumný ústav vodohospodářský T.G. Masaryka, v.v.i., Praha ; Šercl, Petr ; Müller, Michal ; Malíková, Petra ; Vránek, Tomáš ; Bouška, Petr ; Balvín, Pavel ; Matoušek, Václav ; Kašpárek, Jan ; Holeček, Miroslav ; Krátká, Martina ; Kašpárek, Ladislav
Byly hodnoceny kulminační průtoky v porovnání se srážkami v na vybraných tocích a úsecích toků . Byla hodnocena místa s extrémními naměřenými srážkami v povodí Berounky, v Krušných a Novohradských horách, v povodí Otavy a Polečnice.
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Vyhodnocení katastrofální povodně v srpnu 2002: Podpůrná SW aplikace zajišťující v počítačové síti ukládání, zpracování a využití dat řešiteli dílčích úkolů, archivace dat
Výzkumný ústav vodohospodářský T.G. Masaryka, v.v.i., Praha ; Michlová, Judita ; Zbořil, Aleš ; Košut, Milan ; Kolář, Václav
Zpráva obsahuje kromě úvodní zprávy ještě zprávy: Ortofotomapa území postiženého povodní v srpnu 2002 za povodně jako mapový podklad pro vyjádření výsledné dokumentace projektu, Digitální model reliéfu/terénu (DEM/DTM) pro modelová řešení hydrologických situací, navrhování záplavových území a jejich aktivních zón v zastavěných územích obcí a územích určených k zástavbě podle územních plánů, a zprávu GIS, výstupy pro ISZ a HZS.
|
|
Bude pršet: Analýza determinant návštěvnosti koupališť v ČR
Hyneš, Ondřej ; Hudík, Marek (vedoucí práce) ; Potužák, Pavel (oponent)
Tato práce pomocí ekonometrické analýzy odhaluje a analyzuje determinanty návštěvnosti koupališť. Na vzorku návštěvnosti deseti koupališť v České republice po dobu tří letních měsíců dochází k závěru, že návštěvnost výrazně ovlivňuje mimo jiné i předpověď počasí, konkrétně předpověď deště, na daný den. Přestože je předpověď deště pouze v méně než třetině pozorování shodná se skutečnými srážkami v pozorovaný den, návštěvníci v průběhu času neupravují svá očekávání a předpověď hraje stále důležitou roli. To může být způsobeno racionální nevědomostí či vysokou cenou předání informace mezi návštěvníky.
|