Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přípojný podvozek pro štěpkovač
Poul, Ondřej ; Robotka, Tomáš (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je konstrukční návrh přívěsného podvozku pro štěpkovače firmy LASKI, včetně vytvoření výkresové dokumentace. Nedílnou součástí je pojednání o veškerých legislativních předpisech, které musí přípojné vozidlo dané kategorie splňovat. Dále provedení dynamické simulace jízdy pomocí multi-body systému. A na základě těchto výsledů je provedena pevnostní analýzu rámu pomocí metody konečných prvků.
Rám přívěsu Variant 350 pro přepravu kabelových cívek
Weingärtner, Jan ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řešením rámu přívěsu Variant 350 pro přepravu kabelových cívek. Cílem této práce je provést dynamickou simulaci jízdy kabelového vleku po vytvořené trati a ve specifických místech této trati zjistit zátěžné stavy, které působí na konstrukci rámu. Dle těchto získaných stavů provést pevnostní kontrolu pomocí metody konečných prvků, realizovat úpravu konstrukce a následně vytvořit výkresovou dokumentaci upravené konstrukce.
Přípojný podvozek pro štěpkovač
Poul, Ondřej ; Robotka, Tomáš (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je konstrukční návrh přívěsného podvozku pro štěpkovače firmy LASKI, včetně vytvoření výkresové dokumentace. Nedílnou součástí je pojednání o veškerých legislativních předpisech, které musí přípojné vozidlo dané kategorie splňovat. Dále provedení dynamické simulace jízdy pomocí multi-body systému. A na základě těchto výsledů je provedena pevnostní analýzu rámu pomocí metody konečných prvků.
Rám přívěsu Variant 350 pro přepravu kabelových cívek
Weingärtner, Jan ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řešením rámu přívěsu Variant 350 pro přepravu kabelových cívek. Cílem této práce je provést dynamickou simulaci jízdy kabelového vleku po vytvořené trati a ve specifických místech této trati zjistit zátěžné stavy, které působí na konstrukci rámu. Dle těchto získaných stavů provést pevnostní kontrolu pomocí metody konečných prvků, realizovat úpravu konstrukce a následně vytvořit výkresovou dokumentaci upravené konstrukce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.