Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Měření spokojenosti zákazníka v oblasti managementu kvality
Plánková, Barbora ; Knoflíček, Radek (oponent) ; Rozehnalová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o měření spokojenosti zákazníka v oblasti managementu kvality. Teoretická část se zabývá spokojeností zákazníka a je zde rozebrána metodika jejího měření. Praktická část popisuje aktuální měření spokojenosti zákazníka ve firmě Tawesco s.r.o., Kopřivnice. Cílem je vyhodnotit současný stav a následně doporučit možné opatření pro zlepšení managementu kvality v oblasti spokojenosti zákazníka, což je zpracováno následovně. Práce je především zaměřena na úpravy formální stránky dotazníku, doporučení vztahující se k navýšení odezvy respondentů a zefektivnění procesu dotazování. Veškeré návrhy změn jsou vypracovány na základě rozboru současného firemního dotazníku a zhodnocení dat měření spokojenosti zákazníků z let 2017-2019. Jednotlivá doporučení by měla vést ke zpřesnění informací získaných od respondentů, což by mělo přispět k účinnému zavádění zlepšení a následnému nárustu spokojenosti zákazníka.
Měření spokojenosti zákazníka v oblasti managementu kvality
Plánková, Barbora ; Knoflíček, Radek (oponent) ; Rozehnalová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o měření spokojenosti zákazníka v oblasti managementu kvality. Teoretická část se zabývá spokojeností zákazníka a je zde rozebrána metodika jejího měření. Praktická část popisuje aktuální měření spokojenosti zákazníka ve firmě Tawesco s.r.o., Kopřivnice. Cílem je vyhodnotit současný stav a následně doporučit možné opatření pro zlepšení managementu kvality v oblasti spokojenosti zákazníka, což je zpracováno následovně. Práce je především zaměřena na úpravy formální stránky dotazníku, doporučení vztahující se k navýšení odezvy respondentů a zefektivnění procesu dotazování. Veškeré návrhy změn jsou vypracovány na základě rozboru současného firemního dotazníku a zhodnocení dat měření spokojenosti zákazníků z let 2017-2019. Jednotlivá doporučení by měla vést ke zpřesnění informací získaných od respondentů, což by mělo přispět k účinnému zavádění zlepšení a následnému nárustu spokojenosti zákazníka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.