Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Defektace v systému řízení jakosti při opravách vojenské techniky
Miler, Vladimír ; Vepřek, Jiří (oponent) ; Pernikář, Jiří (vedoucí práce)
V opravně vojenské techniky, před provedením veškerých oprav, je zapotřebí provést kontrolní proces defektaci. To znamená odbornou prohlídku a zdokumentování všech vadných dílů. Práce navrhuje optimální zařazení procesu defektace do systému řízení jakosti.
Eticky problematické oblasti inspekcí kvality sociálních služeb
BICKOVÁ, Lucie
Diplomová práce se věnuje etické problematice inspekcí kvality sociálních služeb. První část se zabývá pojetím kvality v kontextu sociálních služeb. Popisuje vývoj sociálních služeb a současné zakotvení v právním řádu České republiky. Dále se práce soustředí na systém inspekcí a její metodiku. Třetí kapitola se zabývá etickým rozměrem inspektorské profese. Zaměřuje se na systémy hodnot, profesní etiku, etický kodex a etiku ve vzdělávání inspektorů. Poslední stěžejní kapitola se pokouší o rozbor eticky problematických oblastí identifikovaných v současných podmínkách inspekčního procesu. Obsahuje taktéž návrhy na jejich řešení. Práce využívá dat získaných kvalitativním šetřením mezi specializovanými odborníky externími inspektory.
Defektace v systému řízení jakosti při opravách vojenské techniky
Miler, Vladimír ; Vepřek, Jiří (oponent) ; Pernikář, Jiří (vedoucí práce)
V opravně vojenské techniky, před provedením veškerých oprav, je zapotřebí provést kontrolní proces defektaci. To znamená odbornou prohlídku a zdokumentování všech vadných dílů. Práce navrhuje optimální zařazení procesu defektace do systému řízení jakosti.
Standardy kvality sociálních služeb a jejich zavádění v pobytovém zařízení domova pro seniory
KUČEROVÁ, Ludmila
Práce popisuje vznik standardů kvality pro oblast sociálních služeb a uvádí je do kontextu s aktivitami týkajícími se demografického vývoje a s komunitním plánováním. Podrobně rozebírá věcné požadavky standardů s ohledem na rezidenční zařízení pro seniory. Praktická část se věnuje implementaci těchto standardů v Domově pro seniory sv. Jiří v Plzni. Popisuje postup vytvoření potřebné řídící dokumentace, její strukturu i technické řešení. Dále dokumentuje postup změn procesů a dopady do chování zaměstnanců i nové požadavky na jejich znalosti a kompetence. Těžiště práce spočívá v popisu forem ověření, zda se podařilo standardy kvality do praxe prosadit a s jakým výsledkem. V závěru práce jsou shrnuty dosažené výsledky {--} tedy zda a jak zavedení standardů zvýšilo spokojenost klientů, jak ovlivnilo způsob práce zaměstnanců a také s jakými náklady bylo nasazení standardů spojené. Všechna tato zjištění shrnuje do zásad dobré praxe, které mohou využít i další zařízení sociálních služeb obdobného typu.
Kvalita v sociálních službách a její kontrola
Šišperová, Veronika ; Krebs, Vojtěch (vedoucí práce) ; Průša, Ladislav (oponent)
Nový zákon o sociálních službách, který je účinný od 1. ledna 2007, přinesl do systému sociálních služeb v České republice řadu změn, které mají přispět k modernizaci a zkvalitnění poskytovaných sociálních služeb. Zvyšování kvality probíhá zaváděním Standardů kvality sociálních služeb, které jsou souborem měřitelných a ověřitelných kritérií. Kontrola naplňování standardů se děje v místě poskytovatele a nazývá se inspekce kvality. Diplomová práce analyzuje 3 běhy cvičných inspekcí, které v České republice probíhaly v letech 2002, 2004 -- 2005 a 2006 -- 2007. Analýza vyhodnocuje nejlépe a nejhůře naplňované standardy, regionální rozložení poskytovatelů, u kterých byla inspekce provedena, a celkovou úspěšnost zařízení při inspekci. Jsou zde uvedena doporučení, která z rozboru inspekcí vyvstala.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.