Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Bicí automat pro hudebníky
Spáčil, Tomáš ; Fedra, Zbyněk (oponent) ; Povalač, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření funkčního prototypu bicího automatu s generováním zvuku pomocí mikrokontroléru. Úvod práce je věnován obecnému bicímu automatu a rozborem jeho jednotlivých částí, samotného principu a základních pracovních režimů. Následující kapitola se zabývá principem zpracování digitálního signálu a generováním zvuku pomocí mikrokontroléru. Část této kapitoly se zaměřuje také na mixování s využitím kompresních metod. Jádrem práce je návrh vlastní blokové struktury a celkového schématu bicího automatu s popisem jednotlivých částí. Následuje jeho rozbor a realizace, jak po stránce teoretické tak praktické. Jedná se převážně o prezentace a popis důležitých částí kódu firmwaru, návrh DPS a dalších technických dokumentací potřebných pro výrobu finálního prototypu. Závěr obsahuje shrnutí dosažených výsledků, jejich prezentaci a diskuzi.
Efektivní využití telekomunikačního výukového prostředí
Buchta, Marek ; Polívka, Michal (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce bylo efektivní využití telekomunikačního výukového prostředí. Základním cílem mojí práce bylo seznámit se se softwarovou i hardwarovou verzí telekomunikačního výukového prostředí TIMS od firmy Emona Instruments a navrhnout efektivního využití tohoto výukového prostředí v laboratořích předmětu Přístupové a transportní sítě. Byly vybrány tři úlohy vhodné pro uvažované laboratoře. Tyto úlohy byly navrženy a následně zrealizovány. Jednotlivé úlohy obsahují podrobný teoretický úvod k problematice dané úlohy, zadání úlohy, blokové schémata jednotlivých úloh pro názornost a pochopení daného měření a podrobné pokyny k měření. Dále byly všechny úlohy zrealizovány, odměřeny a byly k jednotlivým úlohám vytvořeny vzorové protokoly. Jako první byla zrealizována úloha PCM kódování a dekódování. V této úloze se jedná o seznámení studentů s kódováním a dekódováním u pulzně kódové modulace, jejími výhodami i nedostatky pro získání kvalitního přenosu. U druhé úlohy je cílem seznámit studenty s kvadraturní amplitudovou modulací a s fázovou digitální modulací. U poslední úlohy je cílem seznámit studenty s přenosem dat přes telefonní pásmo a faktory tento přenos ovlivňující.
Bicí automat pro hudebníky
Spáčil, Tomáš ; Fedra, Zbyněk (oponent) ; Povalač, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření funkčního prototypu bicího automatu s generováním zvuku pomocí mikrokontroléru. Úvod práce je věnován obecnému bicímu automatu a rozborem jeho jednotlivých částí, samotného principu a základních pracovních režimů. Následující kapitola se zabývá principem zpracování digitálního signálu a generováním zvuku pomocí mikrokontroléru. Část této kapitoly se zaměřuje také na mixování s využitím kompresních metod. Jádrem práce je návrh vlastní blokové struktury a celkového schématu bicího automatu s popisem jednotlivých částí. Následuje jeho rozbor a realizace, jak po stránce teoretické tak praktické. Jedná se převážně o prezentace a popis důležitých částí kódu firmwaru, návrh DPS a dalších technických dokumentací potřebných pro výrobu finálního prototypu. Závěr obsahuje shrnutí dosažených výsledků, jejich prezentaci a diskuzi.
Efektivní využití telekomunikačního výukového prostředí
Buchta, Marek ; Polívka, Michal (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce bylo efektivní využití telekomunikačního výukového prostředí. Základním cílem mojí práce bylo seznámit se se softwarovou i hardwarovou verzí telekomunikačního výukového prostředí TIMS od firmy Emona Instruments a navrhnout efektivního využití tohoto výukového prostředí v laboratořích předmětu Přístupové a transportní sítě. Byly vybrány tři úlohy vhodné pro uvažované laboratoře. Tyto úlohy byly navrženy a následně zrealizovány. Jednotlivé úlohy obsahují podrobný teoretický úvod k problematice dané úlohy, zadání úlohy, blokové schémata jednotlivých úloh pro názornost a pochopení daného měření a podrobné pokyny k měření. Dále byly všechny úlohy zrealizovány, odměřeny a byly k jednotlivým úlohám vytvořeny vzorové protokoly. Jako první byla zrealizována úloha PCM kódování a dekódování. V této úloze se jedná o seznámení studentů s kódováním a dekódováním u pulzně kódové modulace, jejími výhodami i nedostatky pro získání kvalitního přenosu. U druhé úlohy je cílem seznámit studenty s kvadraturní amplitudovou modulací a s fázovou digitální modulací. U poslední úlohy je cílem seznámit studenty s přenosem dat přes telefonní pásmo a faktory tento přenos ovlivňující.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.