Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Psychology of selling in wholesale and retail
Jesenská, Tatiana ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
Cílem této práce je přiblížit základní funkci a vliv psychologie prodeje a buzzmarketingu v praxi. Také přiblížení nejdůležitějších nástrojů potřebných k pochopení správného zužitkování všech jejich výhod, postupy jak se stát úspěšným profesionálním prodejcem, jak se vyhýbat neúspěchem a umět se vyrovnat se vzniklými problémy, jak správně komunikovat s klienty a jaký podíl na tom všem má samotná motivace. Práce poskytuje přehled o tom jak úzce spolu psychologie prodeje a buzzmarketing souvisí. Tyto teoretické poznatky jsou podloženy a analyzovány na základě empirického šetření ve velkoobchodech a podrobného výzkumu ve vybraném maloobchodním řetězci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.