Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Psychologické aspekty reklamy
Velková, Romana ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce se se zabývá tématem reklamy a reklamních kampaní z pohledu psychologie. Snaží se v prvé řadě objasnit základní psychologické pojmy ve spojitosti s reklamou a následně rozebrat nejběžnější prvky, které reklama využívá. V praktické části jsou pak tyto poznatky aplikovány na konkrétní kampaň se záměrem vytvoření hypotéz, jak by tato reklama měla na spotřebitele působit. Cílem praktické části práce je pomocí výsledků provedené ankety zhodnotit, zda jsou tyto hypotézy pravdivé či nikoli.
Islámský fundamentalismus z psychologického hlediska
HOUSKOVÁ, Martina
V této práci jsou popsány základní psychologické prvky křesťanského fundamentalismu, které zároveň popisují psychologii fundamentalismu islámského. Druhá kapitola pojednává o problematice islámského fundamentalismu z historického hlediska, které je pro psychologické porozumění této problematiky, nezbytné. Docházíme k zjištění, že hlavním zdrojem vzniku tohoto fenoménu v islámu se stal, v rámci celosvětové globalizace, inkulturační vliv Západu. Konec práce se zabývá psychologickou analýzou konverze jedinců do fundamentalistických skupin, postavou vůdce a vlivem těchto skupin na jedince. V této části pak můžeme pozorovat zajímavou analogii fundamentalistických skupin s mentalitou a funkcí sektářství.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.