Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Development and position of gentur Merkur in the socialism period
Ryšánková, Jana ; Vošahlíková, Pavla (vedoucí práce) ; Bednařík, Petr (oponent)
Diplomová práca je zameraná na vývoj a úlohu československej reklamnej a propagačnej agentúry Merkur, ktorá bola hlavnou organizáciou pre riadenie obchodno-propagačnej činnosti socialistického Československa. Cieľom je priblížiť jej vznik, vývoj ako aj konkrétne reklamné kampane a tým podať ucelený obraz o jej existencii a tvorbe. Práca je rozdelená do štyroch hlavných kapitol. Prvá kapitola je venovaná politickému a historickému pozadiu vzniku agentúry. Približuje dôležité míľniky vo vývoji médií a celkovú spoločensko-politickú klímu v oblasti socialistickej propagácie nielen v období vzniku, ale aj celého trvania agentúry. Druhá kapitola je venovaná postaveniu a charakteristike reklamy v období Československa. Popisuje obdobie nástupu televíznej a rozhlasovej reklamy a vzniku reklamných agentúr v Československu s dôrazom na agentúru zahraničného obchodu Rapid, ktorá zohrávala v činnosti Merkuru dôležitú úlohu. Predposledná časť práce sa zaoberá vznikom a vývojom samotného podniku Merkur, predmetom jeho činnosti, zamestnaneckou základňou a štruktúrou. Záverečná kapitola v úvode popisuje propagačné prostriedky, ktoré podnik využíval a ďalej analyzuje konkrétne reklamné kampane v televíznej aj rozhlasovej tvorbe.
IT podpora v promotérské agentuře
Jahnová, Kristýna ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Potančok, Martin (oponent)
Cílem této práce je nalezení vhodných softwarových nástrojů pro podporu promotérských agentur. V mé práci se zaměřím nejprve na vyhledání relevantních zdrojů, následně provedu analýzu prostředí, ve které vysvětlím, co je pro tento obor podnikání charakteristické a s čím se potýká. V další části se budu věnovat analýze procesů a informační potřebě dle metodiky MMABP. Pomocí metodiky MMDIS následně získám skrze kombinaci různých pohledů IT potřeby agentury a v závěrečné části mé práce provedu průzkum a zhodnocení současného stavu IT trhu pro oblast promotérských agentur v oblasti komplexních a samostatných modulů podnikových systémů. Předpokládám, že výsledky mé práce pomohou především majitelům a vedoucím pracovníkům promotérských agentur, případně dalším odvětvím byznysu, které se potýkají se stejnými problémy, a tudíž mají velmi podobné klíčové procesy. Výsledky mé práce by mohly zaujmout také vývojáře, kteří díky lepšímu pochopení tohoto typu podnikání mohou navrhnout software na míru, který zatím vlastníci agentur postrádají, či lepší obdobu současného řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.