Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zpětnovazební profilační model pro výuku a trénink kybernetické bezpečnosti
Lazarov, Willi ; Kuchař, Karel (oponent) ; Martinásek, Zdeněk (vedoucí práce)
Potřeba do určité míry vzdělávat uživatele v oblasti kybernetické bezpečnosti je vzhledem k stále se zvyšujícímu počtu kybernetických hrozeb nezpochybnitelná. Přístup k výuce a tréninku však nelze jednoduše zobecnit z důvodu odlišných prostředí, technických znalostí a věkových skupin uživatelů. Důležité je také aktivně sledovat, vyhodnotit a poskytnout individuální zpětnou vazbu učeným nebo trénovaným osobám. Diplomová práce se zaměřuje na tyto výzvy vlastním výzkumem a vývojem profilačního modelu se zpětnou vazbou pro efektivní výuku a trénink kybernetické bezpečnosti. Práce se na úvod nejprve věnuje metodám a prostředkům pro vzdělávání v oblasti kybernetické bezpečnosti. Následně je blíže popsána řešená problematika, po níž následuje návrh vlastního řešení v podobě profilačního modelu s automatickou zpětnou vazbou. Model, který se skládá z profilační matice, algoritmu profilování a křivky učení, byl nejprve vytvořen a vyjádřen matematicky bez ohledu na vlastnosti konkrétní cyber range platformy a programovacího jazyka, a to zejména za účelem jeho snadné replikace, úpravy a rozšíření. Nezávisle na tom byl profilační model implementován a následně integrován do vzdělávací platformy BUTCA (Brno University of Technology Cyber Arena) s cílem jeho přímé aplikace do praxe. Na závěr práce je prezentována případová studie ověřující vytvořený profilační model na výukových datech studentů vybraných gymnázií, středních průmyslových škol a univerzit. Výsledné řešení této práce přináší do oblasti kybernetické bezpečnosti nový inovativní přístup pro hodnocení učených a trénovaných osob s důrazem na individální zpětnou vazbu a kontinuální vzdělávání.
Knihovna pro profilování datových struktur programů C/C++
Pavela, Jiří ; Rogalewicz, Adam (oponent) ; Fiedor, Tomáš (vedoucí práce)
Výkonnostní chyby mohou do velké míry negativně ovlivnit kvalitu vyvíjeného systému a v některých kritických odvětvích způsobit nevratné škody. K nalezení těchto chyb je obvykle využita profilace v současnosti jedna z nejvíce rozšířených technik výkonnostní analýzy. Přestože existují rozšířené profilovací nástroje, tak většina z nich postrádá srozumitelný grafický výstup a schopnost detailnějšího studia složitostí algoritmů. Tato práce představuje nový profilovací nástroj zaměřený právě na automatizovaný odhad složitostí algoritmů a operací nad dynamickými datovými strukturami. Principem navrženého řešení je sběr statistických dat z běhu programu a následné provedení regresní analýzy s cílem nalézt model, který nejvhodněji reprezentuje složitost algoritmu. Výsledný prototyp byl podroben sérii experimentů, které vyhodnocují přesnost produkovaných výsledků, demonstrují praktická využití nástroje a názorně představují jeho grafický výstup.
Knihovna pro profilování datových struktur programů C/C++
Pavela, Jiří ; Rogalewicz, Adam (oponent) ; Fiedor, Tomáš (vedoucí práce)
Výkonnostní chyby mohou do velké míry negativně ovlivnit kvalitu vyvíjeného systému a v některých kritických odvětvích způsobit nevratné škody. K nalezení těchto chyb je obvykle využita profilace v současnosti jedna z nejvíce rozšířených technik výkonnostní analýzy. Přestože existují rozšířené profilovací nástroje, tak většina z nich postrádá srozumitelný grafický výstup a schopnost detailnějšího studia složitostí algoritmů. Tato práce představuje nový profilovací nástroj zaměřený právě na automatizovaný odhad složitostí algoritmů a operací nad dynamickými datovými strukturami. Principem navrženého řešení je sběr statistických dat z běhu programu a následné provedení regresní analýzy s cílem nalézt model, který nejvhodněji reprezentuje složitost algoritmu. Výsledný prototyp byl podroben sérii experimentů, které vyhodnocují přesnost produkovaných výsledků, demonstrují praktická využití nástroje a názorně představují jeho grafický výstup.
Role vybraných prvků výchovy prožitkem v profilaci pedagoga volného času
CEEOVÁ, Justina
Práce se zabývá přínosem výchovy prožitkem pro osobnostní rozvoj pedagoga volného času v rámci jeho profesní přípravy. Na základě teoretického zkoumání některých zásadních prvků výchovy prožitkem (dobrodružství, sebe-zkušenostního učení, cílené zpětné vazby) a klíčových kompetencí osobnosti pedagoga volného času potvrzuje přínos výchovy prožitkem pro rozvoj osobnosti. Zároveň charakterizuje, v čem tento přínos konkrétně pro pedagoga volného času spočívá. Ve svém závěru se práce zabývá otázkou, proč by měl být prostor pro rozvoj osobnosti také na vysokých školách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.