Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv počasí na spokojenost návštěvníků na Jižní Moravě
Hornová, Ivana
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivu počasí na celkovou spokojenost návštěvníků na Jižní Moravě, která je jedním z nejnavštěvovanějších regionů v České republice a významně se podílí na cestovním ruchu. Spokojenost s destinací je ovlivněna jednak endogenními faktory, ale také faktory exogenními, které jsou zcela mimo kontrolu manažerů destinace. Jedním z těchto exogenních faktorů je právě počasí. K identifikaci jeho vlivu na celkovou spokojenost návštěvníků bylo provedeno dotazníkové šetření. Průzkum probíhal face-to-face ve všech pěti turistických oblastech (Slovácko, Brno a okolí, Lednicko-valtický areál, Moravský kras a Znojemsko a Podyjí) v období červen až září roku 2022. V každé z oblastí bylo nasbíráno okolo 350 rozhovorů a celkový soubor činil 1913 odpovědí. Cílem práce bylo zhodnotit vliv počasí na spokojenost návštěvníků destinace Jižní Morava v kontextu demografických profilů. Výsledky výzkumu prokázaly největší vliv u žen ve věku 41-55 let, které na Jižní Moravu jezdí za účelem dovolené, trávení volného času a relaxace. Ke zjištění tohoto vlivu byl použit Spearmanův korelační koeficient.
Komparace profilu návštěvníka vybraných turistických oblastí jižní Moravy
Kubová, Kateřina
Kubová, K. Komparace profilu návštěvníka vybraných turistických oblastí jižní Moravy. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá identifikací profilu návštěvníka vybraných turistických oblastí a jejich následnou komparací. Literární rešerše je zaměřena na představení tématu a vymezení základních pojmů z oblasti cestovního ruchu. Aby mohly být profily identifikovány, bylo provedeno dotazníkové šetření v rámci spolupráce Mendelovy univerzity s Centrálou cestovního ruchu jižní Moravy. Na základě zjištěných informací byly stanoveny návrhy na využití výsledků v praxi a doporučení, vedoucí k efektivnějšímu marketingovému řízení turistických oblastí.
Možnosti rozvoja cestovného ruchu v meste Prievidza
Huba, Radovan
Hlavním cílem práce bude navrhnout nový destinační produkt a optimální způsob marketingové komunikace města Prievidza. Vedlejšími cíli práce jsou vytvoření profilu návštěvníka a zhodnocení aktuální situace cestovního ruchu města Prievidza. Dalším vedlejším cílem je na základě výsledků formulovat doporučení pro poskytovatele služeb v oblasti cestovního ruchu ve městě Prievidza. Výše uvedené cíle práce budou dosaženy prostřednictvím analýzy cestovního ruchu ve městě Prievidza na základě zpracovaných získaných statistických údajů a dotazníkového šetření mezi návštěvníky města Prievidza a města Bojnice. Součástí práce bude i literární rešerše, která přesně definuje terminologii a blíže seznámí s předpoklady rozvoje cestovního ruchu ve městě Prievidza.
Profil návštěvníků v turistické oblasti Toulava
PLZÁKOVÁ, Aneta
Bakalářská práce je zaměřena na turistickou oblast Toulava, která byla založena před třemi lety. Toulava vznikla spojením krásné a čisté přírody, bohatých lesů a turisticky atraktivních cílů. První část práce je zaměřena na studium odborné literatury. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na vlastní výzkum. Cílem bakalářské práce bylo sestavit profil návštěvníka turistické oblasti Toulava. Návštěvníci Toulavy vyplňovali dotazník na různých turistických místech v dané destinaci. Vlastní výzkum byl následně porovnán s profilem návštěvníka z roku 2013. Po porovnání obou výzkumů bylo zjištěno, že profil návštěvníka je téměř stejný, a proto byl navržen produkt, který by mohl zvýšit atraktivnost turistické oblasti a přilákat potenciální turisty.
Profil návštěvníka Národního parku Malá Fatra
Kyjaniová, Lenka
Cílem této práce je poskytnout nové, doposud nezjišťované informace o návštěvnících Národního parku Malá Fatra ve Slovenské republice. Znalost profilu návštěvníka dané oblasti je důležitým aspektem ochrany přírody a šetrného rozvoje cestovního ruchu. Hlavní metodou, využitou v této práci, bylo dotazníkové šetření. Jeho cílem je zmapovat profil návštěvníků národního parku. Data byla získána pomocí dotazníku, který byl vyhotoven ve třech jazykových mutacích (slovensky, česky a polsky). Cílovou skupinou pro dotazování byli účastníci rekreačních aktivit, dotazování spočívalo v náhodném oslovení na předem vytipovaných místech národního parku s vysokou mírou návštěvnosti. Dotazníkové šetření probíhalo ve více termínech v turistických sezónách v roce 2014 a 2015. Po provedené analýze byly vyhodnoceny výsledky, které představují profil návštěvníka Národního parku Malá Fatra.
Profil návštěvníka destinace cestovního ruchu Příbramsko
CHLASTÁK, Lukáš
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo sestavit profil návštěvníka destinace Příbramsko. Na základě dotazníkového šetření a analýzy agentury Czech Tourism byl sestaven profil návštěvníka destinace Příbramsko. Na základě výsledků dotazníkového šetření byly vybrány klíčové a perspektivní segmenty destinace. Každému segmentu byl navržen produkt, který by udržel a přilákal více návštěvníků.
Profil návštěvníka destinace cestovního ruchu Orlicko
PATÁKOVÁ, Kateřina
Cílem této práce bylo, na základě situační analýzy a analýzy poptávky, sestavit profil návštěvníka destinace Orlicko. Dále identifikovat potřeby a požadavky návštěvníků, provést segmentaci trhu na straně poptávky a vybrat klíčové a perspektivní cílové segmenty pro udržitelný rozvoj cestovního ruchu v destinaci.
Profil návštěvníka destinace cestovního ruchu Táborsko
KUBECOVÁ, Kristýna
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo sestavit profil návštěvníka destinace Táborsko. Na základě vlastního dotazníkového šetření, ankety Městského úřadu v Táboře a na základě statistik a odborného názoru a odhadu manažerů dvou největších hotelů na Táborsku jsem sestavila profil návštěvníka destinace Táborsko, a tomu jsem se také snažila přizpůsobit své návrhy a opatření.
Současný stav a možnosti dalšího rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Milevsko
ČUNÁTOVÁ, Monika
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stupně rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Milevsko, tj. zhodnocením primárního a sekundárního potenciálu cestovního ruchu. Pro analýzu poptávky po cestovním ruchu v mikroregionu Milevsko posloužil marketingový výzkum provedený dotazníkovým šetřením. Na základě výsledků dotazníkového šetření byl definován profil návštěvníka mikroregionu Milevsko. Strukturovaná SWOT analýza, hodnotící silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení mikroregionu, byla podkladem pro zpracování návrhů na další rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu Milevsko.
Analýza druhů a forem cestovního ruchu ve zvolené oblasti - Sedlecko
ŠETINOVÁ, Marie
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat cestovní ruch z hlediska druhů a forem v oblasti Sedlecko. Zhodnotit druhy a formy cestovního ruchu, provést terénní šetření a vyhodnotit získané informace. Na základě těchto informací sestavit profil návštěvníka a navrhnout opatření, která by vedla ke zlepšení situace v destinaci. Závěrem práce byl produktový balíček Za krásami Českého Meránu, zaměřený na poznávání přírodních a historických atraktivit a na cykloturistiku a pěší turistiku. Tento produkt je kombinací ubytovacích, stravovacích a doplňkových služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.