Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Kongresový cestovní ruch v Praze
Aleksičová, Tatjana ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Sekyra, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na kongresový cestovní ruch v Praze, která je hlavní kongresovou destinací České republiky. První část práce si klade za cíl charakterizování a zmapování kongresového cestovního ruchu v Praze s důrazem na potenciál Prahy jako kongresové destinace. Dále zde budou popsány mechanismy domácího i zahraničního trhu kongresového cestovního ruchu včetně subjektů, které na nich působí. Předmětem další části práce je srovnání Prahy s vybranými kongresovými destinacemi. V poslední části práce bude analyzována společnost GUARANT International, která je představitelem profesionálního organizátora kongresů a konferencí v Praze. Cílem analýzy je zhodnocení postavení společnosti na domácím i zahraničním trhu, k čemuž bude použita analýza konkurence. V poslední části práce bude provedena SWOT analýza jejíž výsledky budou srovnány s novou strategií společnosti.
Získávání a organizace kongresů v podnikání
Červinková, Hana ; Cejthamr, Václav (vedoucí práce) ; Kukliš, Igor (oponent)
Tématem diplomové práce je Získávání a organizace kongresů v podnikání. Teoretická část práce je věnována vymezení kongresového cestovního ruchu v obecné rovině. Tento segment má mnoho specifických odlišností oproti klasickému cestovnímu ruchu. Praktická část práce je zaměřena na analýzu České republiky a především Prahy jako vhodné kongresové destinace pro současné podnikání v tomto odvětví. Další analýza zahrnuje získávání akcí kongresového cestovního ruchu. Poslední kapitola má za cíl popsat přípravu a realizaci kongresové akce obecně a podrobný popis dvou konkrétních mezinárodních kongresů.
Využití systému CRM v oblasti kongresového cestovního ruchu
Pelánová, Iva ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Kongresová turistika je jednou z nejdynamičtějších forem cestovního ruchu a jako rozvíjející se odvětví klade čím dál vyšší nároky i na informační technologie. Tato bakalářská práce se v první části zabývá problematikou kongresového cestovního ruchu, a to zejména z hlediska marketingového a obchodního oddělení firmy. Druhá část je věnována systému CRM a jeho základním vlastnostem. Třetí část popisuje provedené změny v systému CRM a jejich přínos konkrétní společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.