Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The influence of emotions on the products of individual creative work
Salehová, Petra ; Hochel, Matej (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je na základě realizace psychologického experimentu zjistiť, zda je kreativita jedince ovlivnitelná emocionálními stimuly. Následně navrhnout doporučení, které vyplývají z výsledků výzkumu, pro ekonomické subjekty, které využívajú kreativní potenciál svých pracovníků. Práce je rozdělena do tří částí. První část se zaobírá teoretickými poznatky o kreativite, její definici a různými přístupy ke kreativitě v průběhu času od 18. storočí až po současné vnímání její významnosti, například při získávání komkurenční výhody organizací v rychle se měnícím podnikatelském prostředí. Druhá část práce se věnuje metodice výzkumu, hypotéze a principům, ze kterých vycházíme. Poslední část se zaobírá opisem přípravy experimentu, jeho realizací, analýzou výsledků, jejich interpretaci a formulaci doporučení, které z nich vyplývají.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.