Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Předpoklady rozvoje domácího cestovního ruchu ve zvolené oblasti - okres Třebíč
DVOŘÁK, Tomáš
Bakalářská práce se zabývá předpoklady rozvoje domácího cestovního ruchu ve zvolené oblasti okres Třebíč. Hlavním cílem práce je prostřednictvím analýzy identifikovat předpoklady domácího cestovního ruchu v okrese Třebíč, ale na základě užšího výběru bylo vybráno město Třebíč. Vedlejším cílem je na základě terénního šetření zjistit, jak ovlivňuje návštěvnost oblasti zápis stanoveného města na seznam UNESCO. Z informací získaných z terénního šetření byl připraven produkt cestovního ruchu, který je určen pro děti a jejich rodiče. Jako produkt pro tento segment byla navrhnuta naučná, zábavná a dobrodružná akce, opírající se o třebíčské pověsti a legendy.
Teoretické a praktické aspekty budování brandu
Kachanovska, Valeriia ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Cílem této práce je analýza existujicích nástrojů pro rozvíjení konceptu brandu, které umožňují systematický přístup pro jeho vybudování a také navrhnout nápady na zlepšení těchto nástrojů. Objektem výzkumu je koncept budování značky (brand) podle "Kdo? Co? Jak?" Brand Building Framework. Od rozvoje brandu přenosného digitálního přehrávače iPod, který se používá jako příklad v práci, tady je analyzováne praktické využití tohoto modelu a provádí se krátké zhodnocení jeho efektivity.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.