Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Značka produktu jako statusový znak mladých aktérů
Hejmalíčková, Veronika ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Marková, Agáta (oponent)
Tato práce je zaměřena na vnímání značek produktů mladou generací. V teoretické části jsou popsána odborná fakta, která souvisí s tématem diplomové práce a jsou nezbytná pro pochopení výzkumné části. Jsou zde blíže rozvedeny pojmy jako: sociální status, sociální identita mladého aktéra, mladá generace a její nákupní chování, a také značka produktu. Výzkumná část se zabývá konkrétním mladým kolektivem, prostřednictvím kterého se snaží dosáhnout dvou cílů. Prvním je zjistit, zda značka naplňuje pro žáky základní školy prvky značky a druhý je zjistit, zda užívání bot Nike je statusovým znakem žáků základní školy. Výsledky této práce mohou být přínosem pro marketingová oddělení firem zabývající se módou.
Optimalizace a kontrola komunikační strategie léku na předpis (spolupráce se společností Sanofi- Aventis)
Norková, Silvie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Eretová, Iva (oponent)
Práce se zabývá analýzou analýzou marketingového mixu ve farmacii s detailním zaměřením na propagaci a komunikaci léku na předpis s přihlédnutím k odlišnostem v oblasti volně prodejných léků pro účel optimalizace komunikační strategie léčiv a kontroly při její tvorbě. K dosažení a zpracování cíle práce využívám metody analýzy, metody deskripce a dvou terénních marketingových výzkumů. Práce má pět hlavních částí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.