Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového mixu Komerční banky
Rozsypalová, Kristýna ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Hodzic, Faris (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu v akciové společnosti Komerční banka, a. s. Cílem práce je analýza fungování složek marketingového mixu služeb, dále pak popsaní specifik marketingového mixu služeb u bankovních institucí a zjištění spokojenosti zákazníků s marketingovým mixem Komerční banky. Práce je rozdělena na čtyři části -- úvod, teoreticko-metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoreticko-metodologická část obsahuje rozbor odborné literatury zabývající se marke-tingovým mixem a marketingovým průzkumem. Praktická část se skládá z rozboru aktuálního složení marketingového mixu ve společnosti Komerční banka, a. s., a průz-kumem spokojenosti zákazníků. V závěru práce jsou uvedena shrnutí prvků marke-tingového mixu Komerční banky a doporučení na zlepšení fungování marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.