Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace prodejní strategie pobočky Sklizeno
Selucká, Michaela
Selucká, M., Optimalizace prodejní strategie pobočky Sklizeno. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou prodejní strategie pobočky sítě Sklize-no. Cílem práce je navrhnout doporučení sledované pobočce, aby mohla lépe uspokojovat potřeby svých stávajících zákazníků a získávat nové. Pro splnění zvo-leného cíle je třeba kromě prozkoumání prodejní strategie samotné pobočky, ana-lyzovat i její dodavatele a potenciální konkurenci.
Výroční trhy
Strašilová, Eva ; Kabele, Jiří (vedoucí práce) ; Čepelák, Václav (oponent)
Tématem mé bakalářské práce jsou výroční trhy v České republice se zaměřením na prodejce na řemeslných výročních trzích. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a analytickou. V první části se věnuji charakteristice výročních trhů ve spojitosti s výzkumy realizovanými na toto téma a charakterizuji stručný historický kontext výročních trhů. Dále je popsána metodologie výzkumu. Pro výzkum jsem zvolila metodu analýzy dokumentů, polostrukturované rozhovory s prodejci na výročních řemeslných trzích a neformální rozhovory. Celkem jsem analyzovala 12 internetových stránek výročních trhů a provedla rozhovor se třinácti respondenty. Druhá část práce se věnuje analýze dokumentů a analýze rozhovorů s respondenty. Na základě analýzy dat jsem charakterizovala výroční trhy na základě jejich tradice, doby pořádání, dostupnosti na internetu a typu organizátora. V následující části jsem se věnovala charakteristice výročních trhů z pohledu prodejců. Zjišťovala jsem, jak si trhy vybírají, jak se o nich dozvídají, jaká je komunikace mezi prodejci a organizátory, kdo je konkurence, jaký význam má rodina a kdy je sezóna prodeje ne výročních trzích.
Výroční trhy
Strašilová, Eva ; Kabele, Jiří (vedoucí práce) ; Čepelák, Václav (oponent)
Tématem mé bakalářské práce jsou výroční trhy v České republice se zaměřením na prodejce na řemeslných výročních trzích. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a analytickou V první části se věnuji charakteristice výročních trhů ve spojitosti s výzkumy realizovanými na toto téma. Dále je popsána metodologie výzkumu. Pro výzkum jsem zvolila metodu zúčastněného pozorování a polostrukturovaný rozhovor s prodejci na výročních řemeslných trzích. Celkem jsem navštívila dva výroční řemeslné trhy a provedla rozhovor s osmi respondenty. Druhá část práce se věnuje analýze rozhovorů s respondenty a poznatků z pozorování. Na základě analýzy dat jsem identifikovala hlavní faktory ovlivňující úspěšnost trhu z pohledu prodejce. Jedná se o atmosféru na trhu, kvalitu doprovodného programu, typ nabízeného zboží a pravidelnost konání trhu. V následující části popisuji kolektiv prodejců a vztahy mezi jednotlivými skupinami prodávajícími na výročních trzích. Jedná se především o vztah prodejců, kteří své zboží vyrábějí a prodejců, kteří zboží nakupují. Posledním tématem mé práce je zjištění, zda mají prodejci ještě jiné zaměstnání. Na základě analýzy dat z rozhovorů jsem došla k závěru, že prodejci na trhu mají prodej na trhu jako své hlavní zaměstnání.
Prodejní strategie firmy Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s.
Darebník, Martin ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Diplomová práce se zabývá šířeji pojatou prodejní strategií firmy. Má za cíl představit společnost Jan Becher -- Karlovarská Becherovka, a. s., její fungování v oblastech marketingu, prodeje a exportu, a analyzovat současnou situaci, ve které se firma nachází v kontextu trhu alkoholických nápojů, využívaných distribučních cest a exportního směřování. Práce je strukturována do šesti kapitol. První kapitola představuje firmu a jejího vlastníka - francouzskou skupinu Pernod Ricard. V druhé kapitole je analyzován trh alkoholických nápojů v prostředí České republiky - zmíněny jsou charakteristiky trhu, jeho regulace, jednotlivé kategorie a jejich vývojové trendy. Třetí kapitole je zaměřena na pozici vybraných značek z portfolia distribuovaného zkoumanou společností. Vybrané části marketingové strategie jsou zpracovány ve čtvrté kapitole. Pátá analyzuje prodejní síť společnosti, specifika trhů on-trade a off-trade a podporu obchodních zástupců. V šesté kapitole je představena exportní strategie. Výstupem práce je kritické zhodnocení současné situace a procesů a formulace doporučení, na co by se měla firma zaměřit při tvorbě plánů pro následující roky.
Strategie obchodní firmy a optimalizace jejích procesů
Novák, Patrik ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce je analyzovat, zhodnotit obchodní strategii a procesy ve vybrané firmě a na případně nedostatky/problémy navrhnout řešení. Postupy, jak těchto cílů dosáhnout, jsou převážně praktické, zejména měření, průzkumy, ankety. Přínosem práce by mělo být zvýšení efektivity v rámci procesů probíhajících ve firmě, dále samozřejmě vhodné nastavení obchodní, prodejní a marketingové strategie. Cílem je, aby si firma uderžela na svém trhu svůj podíl. Práce je sestavena od charakteristiky malých a středních podniků a jejich postavení na trhu, přes charakteristiku vybrané firmy, idetifikaci nedostatků ve firmě až po návrhy na jejich řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.