Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interní komunikace ve vybrané společnosti
HOŠINSKÝ, Filip
Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, jaký je současný stav interní komunikace ve vybraném podniku, kterým je GW Logistics a.s. Následně tento stav zhodnotit a navrhnout změny, které by vedli ke zlepšení interní komunikace, případně navrhnout zcela nová řešení. Stávající stav jsem zjistil za pomocí pozorování uvnitř podniku, dotazníkového šetření a konzultace s ředitelem a ostatními pracovníky. Domnívám se, že stanovený cíl se mi podařilo naplnit. Teoretickou část jsem vypracoval na základě formulace z odborné literatury. Čerpal jsem hlavně z literatury, která se zabývá komunikací a později spíše interní komunikací, tedy tou, která se odehrává uvnitř podniku. Konkrétně jsem se věnoval nástrojům, typům, formám a funkcím interní komunikace. Důležité bylo zaměřit se na fungující interní komunikaci a popsat, jaké bariéry komunikaci brání a kde nastává hlavní problém. Dále jsem věnoval pozornost efektivní komunikaci a zpětné vazbě. Jak se ukázalo z dotazníkového šetření, ale i z odborné literatury, firmy mají s tímto velký problém. V praktické části jsem se zaměřil už na konkrétní cíl a tím bylo zjistit, jak funguje komunikace v podniku GW Logistics a. s. Tento cíl jsem zjišťoval pomocí dotazníkového šetření, pozorování v podniku a řízeného rozhovoru s ředitelem. Důležité bylo si nejen stanovit hlavní cíl ale i dílčí cíle. V tomto případě se jednalo o to, jak zaměstnanci na nejnižších pozicích komunikují se svým nadřízeným, jaké se jim dostává zpětné vazby. Jestli i oni mohou vyjádřit svůj názor a hodnotit svého nadřízeného. Tyto dílčí cíle mi přišly pro firmu jako potencionálně největší problém, ve kterém bych mohl navrhnout jistá řešení. Návrhy na zlepšení vidím v podobě zřízení anonymní schránky, kde by se shromažďovaly veškeré stížnosti a připomínky pracovníků. Dále, aby vedoucí pracovníci více naslouchali svým podřízeným a sbírali jejich návrhy pro zlepšení. Zpětné vazby pro vedoucí pracovníky se může docílit i zavedením hodnotících pohovorů, či hodnotících dotazníků. Zavedení firemního časopisu by velice pomohlo s informovaností svých zaměstnanců a zavedení ceny zaměstnanec měsíce by je jistě motivovala. Co by pomohlo zefektivnit komunikační dovednosti, spíše u zaměstnanců na vyšších pozicích, je kurz efektivní komunikace pro firmy. Velký prostor pro zlepšení komunikace, a hlavně i zlepšení vztahů uvnitř podniku je v oblasti firemních akcí, či událostí. Závěry a analýzy výsledků spolu s návrhy budou předány panu řediteli GW Logistics a budou moci být využity k potencionálnímu zkvalitnění stávající interní komunikace v podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.