Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
VLIV DOPRAVNÍ DOSTUPNOSTI NA DOJÍŽĎKU OBYVATEL ZA PRACÍ DO STŘEDISEK OSÍDLENÍ V JIHOČESKÉM KRAJI
MATEJOVÁ, Vlasta
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou celkové dojížďky a dojížďky za prací do středisek osídlení v rámci Jihočeského kraje a časovou dostupností vymezených regionů pomocí individuální automobilové dopravy. Na základě údajů o dojížďce ze SLDB 2011 je sledována prostorová organizace Jihočeského kraje. Výběr středisek pro sociogeografickou regionalizaci je proveden na základě tří metod - metody geografů L. Sýkory, M. Hampla a M. Haláse. Díky aplikaci tří různých metod dochází k eliminaci roztříštěné prostorové struktury a k eliminaci nejmenších středisek. Druhá část analytické kapitoly se zabývá sledováním časové dostupnosti ve vymezených regionech. Analytické části předchází část teoretická, která se zabývá teoretickému zpracování dopravní dostupnosti, dojížďky obyvatelstva do zaměstnání a stanovením hypotéz. Další kapitola je věnována metodice práce a zdrojům dat.
Časová dostupnost středisek veřejné správy ve vybraných okresech Jihočeského kraje (Strakonice, Písek, Tábor)
ZÁPOTOČNÁ, Markéta
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou časové dopravní dostupnosti středisek veřejné správy z částí obcí spadajících do správních obvodů těchto center. Toto je realizováno na území třech bývalých okresů Jihočeského kraje - Strakonice, Písek a Tábor na základě statistického šetření časové dostupnosti jak hromadnou tak individuální dopravou. Nejprve jsou však v práci popsána teoretická východiska a nejdůležitější prameny, z nichž autor čerpá. Dále jsou vysvětleny nejdůležitější pojmy, se kterými autor v práci operuje. V kapitole Metodika práce je podrobně vysvětlen postup při tvorbě praktické části této práce. Výsledky zkoumání jsou adekvátně zhodnoceny a kartograficky znázorněny.
Časová dostupnost středisek veřejné správy ve vybraných okresech Jihočeského kraje (Český Krumlov, České Budějovice, Jindřichův Hradec)
RŮŽIČKA, Robin
Předkládaná bakalářská práce se zabývá časovou dostupností středisek správních obvodů obcí s rozšířenou působností z jednotlivých katastrálních území pod tato střediska spadajících ve třech vybraných okresech Jihočeského kraje. Autor zkoumá okresy Český Krumlov, České Budějovice a Jindřichův Hradec. Práce uvádí teoretický přehled o dopravní dostupnosti, jejím vývoji a významu a soustřeďuje se v pozadí také na témata dopravní obslužnosti a perifernosti území. Nechybí ani sociogeografické vymezení vybraných okresů s důrazem na jejich dopravní infrastrukturu a sídelní strukturu. Hlavním cílem práce je analýza a komparace časové dostupnosti hromadnou a individuální dopravou ve třech sledovaných okresech a zpracování mapových výstupů, které tuto analýzu graficky znázorňují.
Časová dostupnost pracovních středisek Jihočeského kraje
KOUŘIMOVÁ, Andrea
Předkládaná bakalářská práce se zabývá časovou dostupností pracovních středisek Jihočeského kraje pomocí individuální dopravy. Úvodní kapitoly se věnují cílům bakalářské práce, teoretickým východiskům, rozboru publikované literatury a stanoveným hypotézám. Kapitola ?metodika zpracování? je věnována popisu jednotlivých metod, které jsou použity pro popsání vymezených pracovních středisek na území Jihočeského kraje, analýze časové dostupnosti individuální dopravou a vizualizaci získaných prostředků pomocí nástrojů geografických informačních systémů. Hlavní kapitola celé bakalářské práce obsahuje rozsáhlou analýzu časové dostupnosti, kde jsou zohledněny mapové a tabulkové výstupy pracovních středisek, regionů dostupnosti a dojížďkových regionů.
Současný systém pražské dopravy a zhodnocení plánů jeho rozvoje
Rybníček, Jakub ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Diplomová práce pojednává o současném systému pražské dopravy se zaměřením na problematiku veřejné hromadné dopravy a individuální automobilové dopravy. Hlavním cílem této práce je popsat a analyzovat dopravní systém Prahy a definovat jeho klíčové problémy, což by zároveň mělo umožnit nastínit vhodná řešení těchto problémů. Dalším cílem práce je zhodnocení plánů rozvoje systému hromadné dopravy. Teoretická část je zaměřena na silniční dopravu, logistiku v osobní dopravě a cyklistiku ze všeobecného pohledu, zároveň poukazuje na možnosti kombinace těchto forem dopravy. Praktická část je věnována specifikům dopravního systému Prahy a plánům jeho rozvoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.