|
Ekonomická a finanční proveditelnost investice realizované soukromým investorem
Nesvadba, Tomáš ; Vařbuchta, Petr (oponent) ; Hromádka, Vít (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je ekonomická a finanční proveditelnost investice realizované soukromým investorem. V teoretické části se zabývám soukromým sektorem, investicemi, životním cyklem projektu, studií proveditelnosti a riziky v předinvestiční fázi. Dále hodnotím ekonomickou a finanční stránku projektu. V praktické části posuzuji projekt z hlediska ekonomické a finanční proveditelnosti. Porovnávám více variant financování projektu. Výsledkem je zjištění nejvýhodnějšího způsobu financování projektu.
|
|
Marketingové procesy ve stavebnictví
Karkoška, Jan ; Pavlišta, Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na „Marketingové procesy ve stavebnictví“, což jsou specifické marketingové procesy ve stavebnictví, s jejichž pomocí se identifikují a řeší nedostatky v oblasti marketingu konkrétní stavební firmy. Teoretická část charakterizuje stavební trh a marketing ve stavebnictví. Praktická část analyzuje vybranou stavební firmu .
|
| |
| |
|
Ekonomická a finanční proveditelnost investice realizované soukromým investorem
Nesvadba, Tomáš ; Vařbuchta, Petr (oponent) ; Hromádka, Vít (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je ekonomická a finanční proveditelnost investice realizované soukromým investorem. V teoretické části se zabývám soukromým sektorem, investicemi, životním cyklem projektu, studií proveditelnosti a riziky v předinvestiční fázi. Dále hodnotím ekonomickou a finanční stránku projektu. V praktické části posuzuji projekt z hlediska ekonomické a finanční proveditelnosti. Porovnávám více variant financování projektu. Výsledkem je zjištění nejvýhodnějšího způsobu financování projektu.
|
|
Marketingové procesy ve stavebnictví
Karkoška, Jan ; Pavlišta, Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na „Marketingové procesy ve stavebnictví“, což jsou specifické marketingové procesy ve stavebnictví, s jejichž pomocí se identifikují a řeší nedostatky v oblasti marketingu konkrétní stavební firmy. Teoretická část charakterizuje stavební trh a marketing ve stavebnictví. Praktická část analyzuje vybranou stavební firmu .
|