Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementace prevence užívání návykových látek do výuky na 1. stupni základních škol ve vybraných regionech
Bořánková, Lenka ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
Název: Implementace prevence užívání návykových látek do výuky na 1. stupni základních škol ve vybraných regionech (srovnávací studie) Autor: Lenka Bořánková Katedra: Katedra pedagogiky Vedoucí práce: PaedDr. Eva Marádová, CSc. Abstrakt: Diplomová práce zjišťuje a popisuje přístup a naplňování stanovených cílů v oblasti prevence užívání návykových látek na prvním stupni základní školy. Charakterizuje preventivní programy a metody užívané jednotlivými pedagogy. Uvádí další možné strategie v této problematice. Popisuje rozdílnost přístupů k prevenci užívání návykových látek ve dvou rozdílných regionech a hledá důvody těchto rozdílů. Zjištěné rozdíly jsou popsány a vysvětleny v praktické části diplomové práce. Dále jsou nabídnuty způsoby, jak obohatit a zkvalitnit programy primární prevence na 1. stupni ZŠ. Klíčová slova: Primární prevence, prevence užívání návykových látek, škola, učitel, preventivní programy, cíle preventivních programů, hodnocení preventivních programů, prevence závislostí, návykové látky.
Implementace prevence užívání návykových látek do výuky na 1. stupni základních škol ve vybraných regionech
Bořánková, Lenka ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
Název: Implementace prevence užívání návykových látek do výuky na 1. stupni základních škol ve vybraných regionech (srovnávací studie) Autor: Lenka Bořánková Katedra: Katedra pedagogiky Vedoucí práce: PaedDr. Eva Marádová, CSc. Abstrakt: Diplomová práce zjišťuje a popisuje přístup a naplňování stanovených cílů v oblasti prevence užívání návykových látek na prvním stupni základní školy. Charakterizuje preventivní programy a metody užívané jednotlivými pedagogy. Uvádí další možné strategie v této problematice. Popisuje rozdílnost přístupů k prevenci užívání návykových látek ve dvou rozdílných regionech a hledá důvody těchto rozdílů. Zjištěné rozdíly jsou popsány a vysvětleny v praktické části diplomové práce. Dále jsou nabídnuty způsoby, jak obohatit a zkvalitnit programy primární prevence na 1. stupni ZŠ. Klíčová slova: Primární prevence, prevence užívání návykových látek, škola, učitel, preventivní programy, cíle preventivních programů, hodnocení preventivních programů, prevence závislostí, návykové látky.
Analýza problematiky užívání návykových látek u studentů středních škol
SLÁDKOVÁ, Zuzana
Práce se zabývá analýzou užívání návykových látek studenty prvních ročníků středních škol, kteří se zúčastnili workshopů primární protidrogové prevence, u organizace STAN. Teoretická část charakterizuje problematiku užívání návykových látek mládeží, nastiňuje drogovou politiku v České republice, včetně zmínění prevence užívání návykových látek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.