Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Současné trendy výuky lyžování dětí
Drbohlavová, Jana ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Polášková, Marcela (oponent)
Název práce: Současné trendy výuky lyžování dětí Cíle práce: Cílem práce bylo shromáždit dostupné výukové materiály, dokumenty, týkající se lyžování předškolních a mladších školních dětí. Metody práce: Jedná se o rešerši literatury na základě analýzy dokumentů. Výsledky práce: Ze získaných zdrojů vyplynulo, že výuku lyžování dětí předškolního věku a mladšího školního věku lze realizovat třemi rozdílnými způsoby, tedy lyžováním pod vedením rodičů, účastí na "povinném" lyžařském kurzu nebo placenou výukou v komerční lyžařské škole. Každou z těchto výuk charakterizují jak výhody, tak i nevýhody s ní spojené. Při výuce lyžování vedené rodiči je výhodou účast rodiče, kterou nejvíce ocení nejmladší děti v úplných začátcích. Je vhodná pro pozitivní motivaci k získávání dalších lyžařských dovedností. Nevýhodou lyžování s rodiči je možnost neprofesionálního pedagogického působení na dítě, které může vést až k demotivaci. Na školním lyžařském kurzu je výuka lyžování vedena školním pedagogem, podpořená profesionálním instruktorem, čímž je zajištěna kvalitní metodická posloupnost výuky. Výhodou je, že pedagog děti dlouhodobě zná a může volit individuální přístup. Další výhodou je, že s lyžařskými dovednostmi se setká i skupina nesportovních dětí, které by jinak nepřišly s lyžováním do styku. Obtíží této výuky...
Současné trendy výuky lyžování dětí
Drbohlavová, Jana ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Polášková, Marcela (oponent)
Název práce: Současné trendy výuky lyžování dětí Cíle práce: Cílem práce bylo shromáždit dostupné výukové materiály, dokumenty, týkající se lyžování předškolních a mladších školních dětí. Metody práce: Jedná se o rešerši literatury na základě analýzy dokumentů. Výsledky práce: Ze získaných zdrojů vyplynulo, že výuku lyžování dětí předškolního věku a mladšího školního věku lze realizovat třemi rozdílnými způsoby, tedy lyžováním pod vedením rodičů, účastí na "povinném" lyžařském kurzu nebo placenou výukou v komerční lyžařské škole. Každou z těchto výuk charakterizují jak výhody, tak i nevýhody s ní spojené. Při výuce lyžování vedené rodiči je výhodou účast rodiče, kterou nejvíce ocení nejmladší děti v úplných začátcích. Je vhodná pro pozitivní motivaci k získávání dalších lyžařských dovedností. Nevýhodou lyžování s rodiči je možnost neprofesionálního pedagogického působení na dítě, které může vést až k demotivaci. Na školním lyžařském kurzu je výuka lyžování vedena školním pedagogem, podpořená profesionálním instruktorem, čímž je zajištěna kvalitní metodická posloupnost výuky. Výhodou je, že pedagog děti dlouhodobě zná a může volit individuální přístup. Další výhodou je, že s lyžařskými dovednostmi se setká i skupina nesportovních dětí, které by jinak nepřišly s lyžováním do styku. Obtíží této výuky...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.