Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prekoncepty a jejich význam při výuce fyziky na ZŠ
SCHOBEROVÁ, Zdeňka
Diplomová práce je koncipována tak, aby získané poznatky a závěry mohly sloužit všem, kteří se o vzdělání ve fyzice zajímají. Je zaměřená především na postavení předmětu fyziky v komplexu vyučovacího procesu na ZŠ. Dále pak na základní fyzikální pojmy a jejich prekoncepty v návaznosti 1. a 2. st. ZŠ. Sleduje mezipředmětové vztahy v pojetí prekonceptů a návrh didaktického pojetí vybraných fyzikálních pojmů. Je zaměřená na vytvoření didaktického testu, zadáním žákům, sledování jejich postojů k dané problematice a vyhodnocení testu. Práce je doplněna získanými poznatky z literatury i o mé učitelské zkušenosti z praxe a několika doporučeními pro práci vyučujících v hodinách fyziky.
Svět očima předškoláka
IURISTA, Maria
Bakalářská práce se zaměřuje na dětskou interpretaci světa v předškolním období. Teoretická část popisuje kognitivní vývoj se zaměřením na zvláštnosti a specifika, objevující se u předškolního dítěte. Pozornost je také věnována předškolnímu vzdělávání, jakožto významnému činiteli ovlivňující poznání dítěte v předškolním věku. V souvislosti se vzděláváním se zabývá pedagogickým konstruktivismem. Praktická část zjišťuje prostřednictvím rozhovorů konkrétní dětské prekoncepty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.