Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání značky BMW v rámci automobilového trhu České republiky
Pavelková, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky BMW na automobilovém trhu České republiky. Cílem práce je zhodnocení pozice značky BMW a její vnímání českými spotřebiteli. Za tímto účelem je práce rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je řešena problematika značky a značkové strategie. Druhá kapitola se zabývá marketingovým výzkumem. Třetí a čtvrtá kapitola analyzují automobilový trh v ČR. V páté kapitole je podrobněji charakterizována značka BMW a její konkurence. Poslední kapitola je věnována vnímání značky a jsou zde provedena dvě dotazníková šetření, přičemž jedno z nich bylo vypracováno přímo pro automobilku BMW, druhé bylo provedeno autorkou. Na základě výsledků těchto výzkumů jsou vyvozeny závěry.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.