Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cíle, obsah a metody předškolního vzdělávání
HNÍZDILOVÁ, Markéta
Cílem bakalářské práce je nahlédnout detailněji na cíle, obsah a metody práce učitelky v mateřské škole v teorii a praxi předškolního vzdělávání. Teoretická část se zabývá aktuálními cíli a obsahem, které jsou definovány v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání a metodami práce. Dále je vymezen předškolní pedagog, organizační formy a zásady předškolního vzdělávání. Praktická část obsahuje konkrétní metody, obsah a dosažení cílů konkrétního pedagoga v konkrétní třídě. V praktické části jsem provedla pozorování práce pedagoga (učitelky vedoucí praxi vysokoškolských studentů) a vedla jsem s ní rozhovory se záměrem zachytit proces pedagogického myšlení směřující ke stanovování cílů, obsahu a metod a jejich realizaci v prostředí konkrétní třídy mateřské školy.
VÝCHOVA DĚTÍ S ADHD Z POHLEDU PŘEDŠKOLNÍHO PEDAGOGA
VUŠKOVÁ, Kateřina
Bakalářská práce s názvem Výchova dětí s ADHD z pohledu předškolního pedagoga je ve své teoretické části rozdělena na tři hlavní kapitoly. První kapitola shrnuje charakteristiku syndromu ADHD, vymezuje pojem tohoto onemocnění, popisuje jeho projevy, příčiny vzniku a terapii. Druhá kapitola se zaměřuje na charakteristiku celkového vývoje předškolního dítěte. Poslední třetí kapitola teoretické části popisuje vzdělávání v mateřských školách. Praktická část zobrazuje výsledky výzkumného šetření. Snažila jsem se zjistit, jaké zkušenosti mají předškolní pedagogové s dětmi s diagnózou ADHD. Pro praktickou část jsem zvolila kvalitativní šetření. Pro sběr dat byly zvoleny polostrukturované rozhovory.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.