Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Velikost reálné mzdy a její vliv na výdaje domácnosti
Hnízdilová, Markéta
Hnízdilová, M., Strejček, P. Velikost reálné mzdy a její vliv na výdaje domácnosti. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce zjišťuje, zda je množství výdajů domácností spojeno s vývojem reálné mzdy. Cílem práce je zjistit odpověď na výzkumnou otázku, zda růst reálné mzdy přispívá k růstu výdajů domácnosti. Výdaje za potraviny a výdaje za ostatní statky a služby tvoří proměnné, které jsou v této práci s reálnou mzdou porovnány. Jde o roční data z let 2006_2005. V rešeršní části je vytvořen přehled o vývoji příjmů, výdajů a spotřeby domácnosti. Také jezde zmíněn vývoj mezd, zadluženosti a úspor. V praktické části je sestavena korelační analýza a následně jsou vytvořeny a zkoumány 2 regresní modely, na základě kterých dojde k potvrzení nebo vyvrá-cení výzkumné otázky. Veškeré výsledné hodnoty jsou zpracovány pomocí programu Gretl.
Rozdělení příjmů domácností v České republice
Hnízdilová, Markéta
Hnízdilová, M. Rozdělení příjmů domácností v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením příjmů domácností v České republice celkem a z hlediska postavení osoby v čele domácnosti, počtu dětí, věku, velikosti obce, vzdělání a kraje. Data jsou získaná od Českého statistického úřadu. Cílem práce je provést porovnání příjmů jednotlivých typů domácností z hlediska zvolených faktorů v letech 2008, 2012 a 2016. Rozdělení příjmů bude zachyceno pomocí odhadu Lorenzovy křivky. Zkoumání příjmového rozdělení bude doplněno o výpočet Giniho indexu, mediálu a vybraných kvantilů. Budou identifikovány domácnosti, které jsou ohroženy příjmovou chudobou a navrhnuto opatření ke snížení příjmové chudoby.
Cíle, obsah a metody předškolního vzdělávání
HNÍZDILOVÁ, Markéta
Cílem bakalářské práce je nahlédnout detailněji na cíle, obsah a metody práce učitelky v mateřské škole v teorii a praxi předškolního vzdělávání. Teoretická část se zabývá aktuálními cíli a obsahem, které jsou definovány v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání a metodami práce. Dále je vymezen předškolní pedagog, organizační formy a zásady předškolního vzdělávání. Praktická část obsahuje konkrétní metody, obsah a dosažení cílů konkrétního pedagoga v konkrétní třídě. V praktické části jsem provedla pozorování práce pedagoga (učitelky vedoucí praxi vysokoškolských studentů) a vedla jsem s ní rozhovory se záměrem zachytit proces pedagogického myšlení směřující ke stanovování cílů, obsahu a metod a jejich realizaci v prostředí konkrétní třídy mateřské školy.

Viz též: podobná jména autorů
4 Hnízdilová, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.