Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zvýšení propustnosti úzkých hrdel způsobených dopravním omezením
Matuszková, Radka ; Ščerba, Marek (oponent) ; Apeltauer, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o chování dopravního proudu v místě pracovních zón. Zaměřuje se především na střídavé řazení těsně před úzkým hrdlem a tvorbu kongescí. Součástí práce je studie parametrů, definovaných v programu Aimsun, která zkoumá jejich vliv na střídavé řazení v mikrosimulaci. Správné nastavení hodnot je ověřeno na dopravním modelu sestaveném na základě videozáznamu. Práce si klade za cíl minimalizovat vlivy nutných oprav a rekonstrukcí pozemních komunikací pomocí telematických aplikací, které dynamicky ovlivňují dopravní proud změnami nejvyšší dovolené rychlosti.
Využití teorie her v podmínkách dopravních toků
WAGNER, Pavel
Tato diplomová práce řeší aplikaci teorie her v podmínkách dopravních toků. Doprava je doslova fenoménem dnešní doby. Krom nesporných pozitiv má však narůstající dopravní provoz i svá negativa. Časté dopravní zácpy, zvyšování emisí a implicitní ekonomické ztráty na straně řidičů. Hlavním cílem diplomové práce je analýza využití teorie her v podmínkách dopravních toků. Při současném trendu rostoucí populace a tím spojených problémů s přetíženou dopravou se ukazuje, že je neustále nutné zlepšovat logistiku dopravy a tím zvyšovat plynulost silničního provozu. Tato diplomová práce popisuje jedno z možných řešení - aplikaci teorie her v podmínkách dopravních toků se zaměřením na chování samotných řidičů.
Zvýšení propustnosti úzkých hrdel způsobených dopravním omezením
Matuszková, Radka ; Ščerba, Marek (oponent) ; Apeltauer, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o chování dopravního proudu v místě pracovních zón. Zaměřuje se především na střídavé řazení těsně před úzkým hrdlem a tvorbu kongescí. Součástí práce je studie parametrů, definovaných v programu Aimsun, která zkoumá jejich vliv na střídavé řazení v mikrosimulaci. Správné nastavení hodnot je ověřeno na dopravním modelu sestaveném na základě videozáznamu. Práce si klade za cíl minimalizovat vlivy nutných oprav a rekonstrukcí pozemních komunikací pomocí telematických aplikací, které dynamicky ovlivňují dopravní proud změnami nejvyšší dovolené rychlosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.