Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie podniku
Kyselková, Lucie ; Fiddes, Milada (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem vhodné komunikační strategie pro kavárnu Pražírna Kyjov s.r.o. Samotnému návrhu předchází analýza současného stavu společnosti a vlastní marketingový průzkum. První část práce obsahuje teoretické poznatky, v druhé části je představena samotná společnost a analyzována její současná situace. V následující části je na základě marketingového průzkumu, který byl realizován pomocí dotazníkového šetření, navržena vhodná komunikační strategie společnosti, která má přispět k oslovení nových a stávajících zákazníků a ke zvýšení povědomí o společnosti.
Novolíšeňská pražírna a kavárna
Helis, Jan ; Krupica, Roman (oponent) ; Bantová, Sylva (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh novostavby pražírny a kavárny v Brně – Líšni. Součástí práce je projektová dokumentace v rozsahu pro stavební povolení, koncepčně zpracovaná část techniky prostředí staveb a plán facility managementu jako volitelná část. Samotný objekt má dvě nadzemní a jedno podzemní podlaží. V 1.NP se nachází hlavní místnost pražírny, kavárna a prodejna. Ve 2.NP se nachází školící centrum a kanceláře. V suterénu jsou sklady a technické zázemí objektu. Na pozemku se nachází parkoviště, letní zahrádka a dětské hřiště. Konstrukční systém budovy je tvořen stěnami z keramických tvárnic Porotherm, v podzemní části jsou obvodové stěny ze ztraceného bednění. Stopní konstrukce a průvlaky jsou železobetonové monolitické. Střecha nad 2.NP je jednoplášťová plochá s fotovoltaickými panely, nad kavárnou je vegetační střecha. V objektu se nachází tři schodiště, jedno je monolitické železobetonové a ostatní dvě jsou ocelová. Zateplení je systémem ETICS z extrudovaného polystyrenu. Objekt je založen na betonových základových pásech. V budova je větrána nuceně pomocí tří VZT jednotek s rekuperací. Vytápění a ohřev TUV zajišťují plynové kondenzační kotle, chlazení je VRV systémem. Dešťová voda ze střechy je zachytávána v akumulační nádrži a využívána na splachování WC a kropení zeleně.
Novolíšeňská pražírna a kavárna
Helis, Jan ; Krupica, Roman (oponent) ; Bantová, Sylva (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh novostavby pražírny a kavárny v Brně – Líšni. Součástí práce je projektová dokumentace v rozsahu pro stavební povolení, koncepčně zpracovaná část techniky prostředí staveb a plán facility managementu jako volitelná část. Samotný objekt má dvě nadzemní a jedno podzemní podlaží. V 1.NP se nachází hlavní místnost pražírny, kavárna a prodejna. Ve 2.NP se nachází školící centrum a kanceláře. V suterénu jsou sklady a technické zázemí objektu. Na pozemku se nachází parkoviště, letní zahrádka a dětské hřiště. Konstrukční systém budovy je tvořen stěnami z keramických tvárnic Porotherm, v podzemní části jsou obvodové stěny ze ztraceného bednění. Stopní konstrukce a průvlaky jsou železobetonové monolitické. Střecha nad 2.NP je jednoplášťová plochá s fotovoltaickými panely, nad kavárnou je vegetační střecha. V objektu se nachází tři schodiště, jedno je monolitické železobetonové a ostatní dvě jsou ocelová. Zateplení je systémem ETICS z extrudovaného polystyrenu. Objekt je založen na betonových základových pásech. V budova je větrána nuceně pomocí tří VZT jednotek s rekuperací. Vytápění a ohřev TUV zajišťují plynové kondenzační kotle, chlazení je VRV systémem. Dešťová voda ze střechy je zachytávána v akumulační nádrži a využívána na splachování WC a kropení zeleně.
Komunikační strategie podniku
Kyselková, Lucie ; Fiddes, Milada (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem vhodné komunikační strategie pro kavárnu Pražírna Kyjov s.r.o. Samotnému návrhu předchází analýza současného stavu společnosti a vlastní marketingový průzkum. První část práce obsahuje teoretické poznatky, v druhé části je představena samotná společnost a analyzována její současná situace. V následující části je na základě marketingového průzkumu, který byl realizován pomocí dotazníkového šetření, navržena vhodná komunikační strategie společnosti, která má přispět k oslovení nových a stávajících zákazníků a ke zvýšení povědomí o společnosti.
Fairtradová káva na českém trhu
PILNÁ, Kristýna
Tato bakalářská práce pojednává o fairtradové kávě na českém trhu. Teoretický přehled podává základní informace o kávě, o systému fair trade a o fairtradové kávě. Praktická část je zaměřena na identifikaci dostupného obchodního sortimentu a postoje spotřebitelů vůči systému fair trade. Nejprve je uskutečněno dotazníkové šetření zaměřené na spotřebitele, dále výzkum ve vybraných maloobchodních formátech a nakonec řízený rozhovor se zaměstnancem pražírny fairtradové kávy. Z dotazníkového šetření je možné definovat spotřebitelské povědomí o fairtradových produktech (hlavně o kávě) a jejich nákupní chování. Průzkum v maloobchododních formátech je použit pro identifikaci nabídky fairtradové kávy na českém trhu. Řízený rozhovor zjišťuje důvod pražírny pro zapojení do systému fair trade a řeší otázku profitability.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.