Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ochrana spotřebitele v potravinářském resortu
Bárová, Aneta
Bakalářská práce ochrana spotřebitele v potravinářském resortu se zabývá tématem, které je aktuální v kterékoliv době a na kterémkoliv místě světa. Kromě úvodu a závěru je členěna na pět kapitol. Druhá kapitola vymezuje cíle bakalářské práce. Třetí kapitola se zabývá materiálem a metodikou zpracování. Čtvrtá kapitola představuje teoretickou část a jsou v ní vyloženy základy práva na ochranu spotřebitele a potravinového práva. Jsou v ní taktéž zmíněny instituce a občanské organizace zaměřené na ochranu spotřebitele. Pátá kapitola přináší výsledky průzkumného šetření k problematice ochrany spotřebitele v potravinářském resortu. V šesté kapitole jsou diskutovány výsledky průzkumného šetření.
Vybrané problémy ochrany spotřebitele
POSPÍŠILOVÁ, Lenka
Téma mé bakalářské práce bylo Vybrané problémy ochrany spotřebitele. Vybrala jsem si elektronický obchod. V teoretické části mé práce jsem psala o důležitých pojmem ochrany spotřebitele, například ochrana spotřebitele, spotřebitel, práva a povinnosti prodávajícího a spotřebitele, reklamace, marketingový výzkum, zákony ochrany spotřebitele v České republice a Evropské unii, elektronický obchod, elektronická komerce, státní instituce ochrany spotřebitele, státní dozorové orgány, občanské spotřebitelské organizace, elektronické smlouvy apod. V praktické části mé práce jsem udělala marketingový výzkum. Dotazník měl celkem 21 otázek. Otázky jsem rozdělila do 3 okruhů: sociometrické otázky tzv.třídící, obecné otázky na ochrany spotřebitele a otázky na elektronický obchod. Dále jsem zhodnotila výsledky marketingového výzkumu a prezentovala jsem je pomocí tabulek a grafů. Z analýzy dat vyplynulo: dotazovaní mají velmi dobré znalosti o ochraně spotřebitele. Spotřebitelé vědí, kde najít informace a jaké prostředky ochranu spotřebitele zajišťují. Málo z nich využilo služby spotřebitelských organizací. Jsem toho názoru, že větší mediální publicita a přísun informací by byly dobrým krokem.
Vybrané problémy ochrany spotřebitele
ŠTEFLÍČKOVÁ, Veronika
Hlavním cílem diplomové práce je provedení výzkumu na zjištění povědomí respondentů o jejich právech v oblasti ochrany spotřebitele v oblasti stravovacích služeb. Práce vznikne ve spolupráci s SOS {--} Sdružením obrany spotřebitelů, o.s. Se Sdružením obrany spotřebitelů, o.s. budou konzultovány případné nejasnosti, problémy, ale i výsledky a návrhy řešení dané problematiky. Dalším úkolem je odhalit kritické oblasti, které svou povahou přinášejí zákazníkům největší potíže. Hlavním podkladem pro zpracování a vyhodnocování dat byly vyplněné dotazníky. Na tyto dotazníky odpovídali náhodně vybraní respondenti ve Středočeském kraji.
Práva a povinnosti spotřebitele
Korcová, Zuzana ; Kohoutová, Olga (vedoucí práce) ; Novák, Petr (oponent)
Práce popisuje základní pojmy a zákony v oblasti ochrany spotřebitele, dále se zabývá činností institucí, které ochranu spotřebitele zabezpečují. Práce rovněž charakterizuje nejdůležitější práva a povinnosti spotřebitele. V experimentální části lze nalézt výsledky výzkumu, který se zaměřil na znalosti v oblasti práv a povinností spotřebitele u pražských spotřebitelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.