Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Telefonická krizová intervence (Specifika práce na lince důvěry)
Pittnerová, Monika ; Vítečková, Michaela (vedoucí práce) ; Schõnfelderová, Marie (oponent)
Práce vysvětluje pojem krize, krizová intervence a telefonická krizová intervence, její postupy a techniky. Zabývá se historií vzniku linek důvěry v České republice, ale i ve světě. Blíže se zaměřuje na strukturu a zásady vedení hovoru na lince důvěry. Zjišťuje požadavky, které jsou kladeny na pracovníka linky důvěry, a představuje některé organizace pořádající výcviky v telefonické krizové intervenci. Uvádí organizace věnující se telefonické krizové intervenci i na mezinárodní úrovni. Pracovník na lince důvěry, tedy pracovník v pomáhajících profesích může být ohrožen tzv. syndromem vyhoření. Z toho důvodu práce neopomíjí kapitoly věnující se supervizi a psychohygieny. V závěru práce jsou uvedeny konkrétní hovory ze služby na lince důvěry.
Dětský pláč jako prostředek komunikace "Jak matky rozumějí emocím svého dítěte?"
MATUŠKOVÁ, Radka
Bakalářská práce je zaměřena na pláč dětí předškolního věku, coby výraz některých emocí a prostředek komunikace s vnějším světem. Teoretická část představuje pláč jako jeden z negativních projevů emocí. Přibližuje jejich funkci, význam v životě a poukazuje na rozdílnost pláče mezi pohlavími. Práce poukazuje i na jeho fyziologický význam. Dále popisuje situace mající vliv na zdravý emoční vývoj. Nastíněny jsou i některé koncepty pracující s dětským pláčem, coby strategie v porozumění emocím předškolního dítěte a práce s nimi. V praktické části je prováděn kvalitativní výzkum hloubkovými rozhovory s matkami předškolních dětí. Z výzkumu vyplynuly výrazné rozdíly ve výchovných postojích matek a jejich přístupech k emocím dítěte.
Telefonická krizová intervence (Specifika práce na lince důvěry)
Pittnerová, Monika ; Vítečková, Michaela (vedoucí práce) ; Schõnfelderová, Marie (oponent)
Práce vysvětluje pojem krize, krizová intervence a telefonická krizová intervence, její postupy a techniky. Zabývá se historií vzniku linek důvěry v České republice, ale i ve světě. Blíže se zaměřuje na strukturu a zásady vedení hovoru na lince důvěry. Zjišťuje požadavky, které jsou kladeny na pracovníka linky důvěry, a představuje některé organizace pořádající výcviky v telefonické krizové intervenci. Uvádí organizace věnující se telefonické krizové intervenci i na mezinárodní úrovni. Pracovník na lince důvěry, tedy pracovník v pomáhajících profesích může být ohrožen tzv. syndromem vyhoření. Z toho důvodu práce neopomíjí kapitoly věnující se supervizi a psychohygieny. V závěru práce jsou uvedeny konkrétní hovory ze služby na lince důvěry.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.