Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online marketing firmy XYZ včetně využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci
Ohlídal, Evžen ; Urban, František (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem provedeného výzkumu v diplomové práci je analýza současných nástrojů užívaných pro online marketing, včetně pohledu na oblast sociálních sítí. Na základě teoretických poznatků práce analyzuje konkrétní způsoby užití online marketingových nástrojů firmy XYZ, jakožto výhradního distributor značky Messoa pro Českou a Slovenskou republiku. Messoa vyrábí kamerové a dohledové systémy. Následně práce navrhuje změny, které vedou k vyšší efektivitě využití online marketingu firmy.
Dialogové rozhraní pro e-commerce
Crlík, Jan ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro nový elektronický obchod. Specifikuje vznik elektronické aplikace a popisuje jednotlivé marketingové nástroje, které vedou k efektivnějšímu prodeji produktů nabízených elektronickým obchodem.
Online marketing firmy XYZ včetně využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci
Ohlídal, Evžen ; Urban, František (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem provedeného výzkumu v diplomové práci je analýza současných nástrojů užívaných pro online marketing, včetně pohledu na oblast sociálních sítí. Na základě teoretických poznatků práce analyzuje konkrétní způsoby užití online marketingových nástrojů firmy XYZ, jakožto výhradního distributor značky Messoa pro Českou a Slovenskou republiku. Messoa vyrábí kamerové a dohledové systémy. Následně práce navrhuje změny, které vedou k vyšší efektivitě využití online marketingu firmy.
Online marketing firmy XYZ včetně využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci
Ohlídal, Evžen ; Urban, František (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem provedeného výzkumu v diplomové práci je analýza současných nástrojů užívaných pro online marketing, včetně pohledu na oblast sociálních sítí. Na základě teoretických poznatků práce analyzuje konkrétní způsoby užití online marketingových nástrojů firmy XYZ, jakožto výhradního distributor značky Messoa pro Českou a Slovenskou republiku. Messoa vyrábí kamerové a dohledové systémy. Následně práce navrhuje změny, které vedou k vyšší efektivitě využití online marketingu firmy.
Online marketing firmy XYZ včetně využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci
Ohlídal, Evžen ; Urban, František (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem provedeného výzkumu v diplomové práci je analýza současných nástrojů užívaných pro online marketing, včetně pohledu na oblast sociálních sítí. Na základě teoretických poznatků práce analyzuje konkrétní způsoby užití online marketingových nástrojů firmy XYZ, jakožto výhradního distributor značky Messoa pro Českou a Slovenskou republiku. Messoa vyrábí kamerové a dohledové systémy. Následně práce navrhuje změny, které vedou k vyšší efektivitě využití online marketingu firmy.
Dialogové rozhraní pro e-commerce
Crlík, Jan ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro nový elektronický obchod. Specifikuje vznik elektronické aplikace a popisuje jednotlivé marketingové nástroje, které vedou k efektivnějšímu prodeji produktů nabízených elektronickým obchodem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.