Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh kabelové sítě 22 kV ve stávajícím areálu fakultní nemocnice
Blažek, Tomáš ; Procházka, Aleš (oponent) ; Orságová, Jaroslava (vedoucí práce)
Tato diplomová práce obsahuje popis rekonstrukce vnitroareálové sítě VN 10 kV ve fakultní nemocnici při přechodu na novou napěťovou hladinu 22 kV dle platných předpisů. V práci je popsán stávající stav technologického zařízení a jeho postupná výměna za novou technologii na napěťové úrovni 22 kV v jednotlivých energoblocích, tak aby nebyl omezen provoz nemocnice. Pro tyto účely je navržen nový systém zálohování rotačními náhradními zdroji. Dále se práce zabývá návrhem nové vstupní rozvodny, která bude sloužit jako předávací bod mezi odběratelem a distributorem elektrické energie a zároveň jako záloha stávajících technologických zařízení.
Vliv meteorologických podmínek na vzlet a přistání motorových letounů
Koupý, Zdeněk ; Hammer, Jaromír (oponent) ; Krška, Karel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se pojednává o vlivu různých meteorologických podmínek a jevů na výkony letounů během fáze vzletu a přistání, respektive výkony jejich leteckých pohonných jednotek. V práci jsem se zaměřil na vliv meteorologických prvků (nikoliv jevů) jakožto fyzikálních charakteristik atmosféry včetně větru. Cílem bakalářské práce bylo vytvořit přehledný souhrn meteorologických prvků ovlivňujících výkony letounů během těchto kritických fází letu, a to včetně jejich rozboru, vysvětlení a s tím souvisejících doporučení. Rozbor některých meteorologických prvků obsahuje i data z konkrétních světových letišť.
Matematický model motoru F1 podle pravidel 2026
Koudelík, Jiří ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku pravidel pro pohonné jednotky vozů formule 1 a návrh matematického modelu motoru F1 podle pravidel platných od roku 2026. První část práce je věnována pravidlům pro současné pohonné jednotky a jejich porovnání s novými pravidly. Druhá část práce je věnována tvorbě matematického modelu v prostředí Lotus Engine Simulation.
Návrh kabelové sítě 22 kV ve stávajícím areálu fakultní nemocnice
Blažek, Tomáš ; Procházka, Aleš (oponent) ; Orságová, Jaroslava (vedoucí práce)
Tato diplomová práce obsahuje popis rekonstrukce vnitroareálové sítě VN 10 kV ve fakultní nemocnici při přechodu na novou napěťovou hladinu 22 kV dle platných předpisů. V práci je popsán stávající stav technologického zařízení a jeho postupná výměna za novou technologii na napěťové úrovni 22 kV v jednotlivých energoblocích, tak aby nebyl omezen provoz nemocnice. Pro tyto účely je navržen nový systém zálohování rotačními náhradními zdroji. Dále se práce zabývá návrhem nové vstupní rozvodny, která bude sloužit jako předávací bod mezi odběratelem a distributorem elektrické energie a zároveň jako záloha stávajících technologických zařízení.
Vliv meteorologických podmínek na vzlet a přistání motorových letounů
Koupý, Zdeněk ; Hammer, Jaromír (oponent) ; Krška, Karel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se pojednává o vlivu různých meteorologických podmínek a jevů na výkony letounů během fáze vzletu a přistání, respektive výkony jejich leteckých pohonných jednotek. V práci jsem se zaměřil na vliv meteorologických prvků (nikoliv jevů) jakožto fyzikálních charakteristik atmosféry včetně větru. Cílem bakalářské práce bylo vytvořit přehledný souhrn meteorologických prvků ovlivňujících výkony letounů během těchto kritických fází letu, a to včetně jejich rozboru, vysvětlení a s tím souvisejících doporučení. Rozbor některých meteorologických prvků obsahuje i data z konkrétních světových letišť.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.