Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vlivu hromadného nasazení elektromobilů a plug-in hybridů na elektrickou síť
Přikryl, Ondřej ; Vetiška, Vojtěch (oponent) ; Huzlík, Rostislav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou vlivu hromadného nasazení elektromobilů a plug-in hybridů do běţného provozu a jeho dopad na charakter elektrické sítě. Je v ní proveden rozbor a zhodnocení těchto vozidel v rámci současné rozvodné sítě a v rámci chytrých sítí, jakož i výpočty vlivu nasazení elektromobilů a plug-in hybridů.
Energetická účinnost tepelných čerpadel
Bártů, Marek ; Hejčík, Jiří (oponent) ; Pospíšil, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá energetickou účinností tepelných čerpadel, primárně u jednotek vzduch/voda. V závěrečné práci je jednoduše popsán princip tepelného čerpadla a funkce jednotlivých komponent. Rozebírá problematiku stanovení výkonových parametrů tepelných čerpadel a následné ověření podle platných norem. V práci je uveden rozbor stanovení energetické účinnosti a výpočet topného faktoru, respektive sezonního topného faktoru. Sezonní energetická účinnost vybraných vzorků tepelných čerpadel pro topnou sezónu je určena pro konkrétní klimatické podmínky.
Výpočtové modelování vysokofrekvenčního hluku v kabině letounu EV-55M
Straka, Martin ; Pellant, Karel (oponent) ; Švancara, Pavel (vedoucí práce)
Předložená práce se zabývá určením vysokofrekvenčního hluku v části kabiny letounu EV–55M vyvíjeným společností Evektor Kunovice. Nejprve je provedeno stručné shrnutí metod vhodných k určování vysokofrekvenčního hluku. Podrobněji je rozebrána statistická energetická analýza (SEA), která je v této oblasti dominantní. V této kapitole je sestavena hlavní energetická rovnice SEA a uvedeno určení jednotlivých SEA parametrů (modální hustota, faktor tlumení, faktor ztráty ve vazbě a vstupní výkon). Dále jsou rozebrány hlavní zdroje hluku turbovrtulových a proudových letounů a uvedeny možnosti pasivní a aktivní protihlukové kontroly. Ve výpočtové části je uveden popis tvorby SEA modelu trupu letounu EV-55M v systému VA One. Byly vytvořeny dva modely, jeden odpovídající nevybavenému letounu a druhý, ve kterém jsou zohledněny vnitřní interiérové panely, s možností simulace protihlukových úprav. Součástí práce je také experimentální určení materiálových charakteristik porézních materiálů tvořících protihlukovou výplň stěny. Měření probíhalo v impedanční trubici s následným vyhodnocením získaných dat v systému FOAM – X. Takto určené materiálové charakteristiky byly použity jako vstupy do systému VA One a výpočtem byl určen vliv protihlukové úpravy na snížení hladiny akustického tlaku uvnitř trupu. Na závěr jsou určeny hlavní cesty přenosu hluku do trupu letounu a simulovány některé jejich úpravy.
The Comparison Of Light Bulbs’ Price And Properties
Růžičková, Veronika
My project deals with bulbs as a type of artificial lightning. It follows up on comparison of incandescent, LED, CFL and halogen bulbs in several aspects: illuminance and luminosity, luminous efficiency, quotient of illuminance and power input, light cone’s shape, speed of stabilisation into full power, the electricity loss and most importantly the price of their usage. Luminosity of three different colors of LED 6W bulbs (of same distributor and type) was added as a bonus.
Analýza vlivu hromadného nasazení elektromobilů a plug-in hybridů na elektrickou síť
Přikryl, Ondřej ; Vetiška, Vojtěch (oponent) ; Huzlík, Rostislav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou vlivu hromadného nasazení elektromobilů a plug-in hybridů do běţného provozu a jeho dopad na charakter elektrické sítě. Je v ní proveden rozbor a zhodnocení těchto vozidel v rámci současné rozvodné sítě a v rámci chytrých sítí, jakož i výpočty vlivu nasazení elektromobilů a plug-in hybridů.
Energetická účinnost tepelných čerpadel
Bártů, Marek ; Hejčík, Jiří (oponent) ; Pospíšil, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá energetickou účinností tepelných čerpadel, primárně u jednotek vzduch/voda. V závěrečné práci je jednoduše popsán princip tepelného čerpadla a funkce jednotlivých komponent. Rozebírá problematiku stanovení výkonových parametrů tepelných čerpadel a následné ověření podle platných norem. V práci je uveden rozbor stanovení energetické účinnosti a výpočet topného faktoru, respektive sezonního topného faktoru. Sezonní energetická účinnost vybraných vzorků tepelných čerpadel pro topnou sezónu je určena pro konkrétní klimatické podmínky.
Výpočtové modelování vysokofrekvenčního hluku v kabině letounu EV-55M
Straka, Martin ; Pellant, Karel (oponent) ; Švancara, Pavel (vedoucí práce)
Předložená práce se zabývá určením vysokofrekvenčního hluku v části kabiny letounu EV–55M vyvíjeným společností Evektor Kunovice. Nejprve je provedeno stručné shrnutí metod vhodných k určování vysokofrekvenčního hluku. Podrobněji je rozebrána statistická energetická analýza (SEA), která je v této oblasti dominantní. V této kapitole je sestavena hlavní energetická rovnice SEA a uvedeno určení jednotlivých SEA parametrů (modální hustota, faktor tlumení, faktor ztráty ve vazbě a vstupní výkon). Dále jsou rozebrány hlavní zdroje hluku turbovrtulových a proudových letounů a uvedeny možnosti pasivní a aktivní protihlukové kontroly. Ve výpočtové části je uveden popis tvorby SEA modelu trupu letounu EV-55M v systému VA One. Byly vytvořeny dva modely, jeden odpovídající nevybavenému letounu a druhý, ve kterém jsou zohledněny vnitřní interiérové panely, s možností simulace protihlukových úprav. Součástí práce je také experimentální určení materiálových charakteristik porézních materiálů tvořících protihlukovou výplň stěny. Měření probíhalo v impedanční trubici s následným vyhodnocením získaných dat v systému FOAM – X. Takto určené materiálové charakteristiky byly použity jako vstupy do systému VA One a výpočtem byl určen vliv protihlukové úpravy na snížení hladiny akustického tlaku uvnitř trupu. Na závěr jsou určeny hlavní cesty přenosu hluku do trupu letounu a simulovány některé jejich úpravy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.