Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová koncepce jako faktor ovlivňující rozhodování uchazečů o studium na střední odborné škole
Dušek, Milan
Bakalářská práce mapuje odbornou problematiku týkající se marketingu střední odborné školy ve vztahu k rozhodování uchazečů o studiu na tomto typu vzdělávací instituce. V teoretické části je na základě studia dostupné odborné literatury popsána problemati-ka marketingu a marketingové komunikace v oblasti středního odborného školství a způsoby předávání informací potencionálním uchazečům o studium. Metodami použitými v teoretické části jsou studium odborné literatury, analýza, srov-návání a syntéza zjištěných informací. Cílem praktické části bylo na základě průzkum-ného šetření zjistit, které formy marketingové komunikace mají největší vliv na rozhod-nutí žáků studovat na dané střední škole. Pro sběr dat byl použit dotazník. Dotazníkové šetření bylo provedeno mezi žáky 1. ročníků vybraných studijních a učebních oborů Masarykovy střední školy zemědělské a Vyšší odborné školy v Opavě. Výsledky dotaz-níkových šetření byly vyhodnoceny základními statistickými postupy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.