Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Novotná, Vanesa
NOVOTNÁ, V. Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou zákazníků vinařského podniku, která vede k navržení marketingové strategie vedoucí k dostání podniku do pově-domí potenciálních zákazníků a následného dosažení zisku. K analýze zákazníků bylo využito dotazníkové šetření, k analýze vybraného vinařství sběr sekundár-ních dat za pomoci hloubkového rozhovoru s majitelem. Po vyhodnocení byla na-vřena vhodná komunikace vedoucí k dosažení stanovených cílů.
Principy řízení podniku podle Tomáše Bati
LITOŠOVÁ, Olga
Bakalářská práce se zabývá problematikou principů řízení firmy, které používal Tomáš Baťa, a to konkrétně s ohledem na zákazníka a na finanční stránku podniku. Práce obsahuje vymezení základních pojmů v oblasti řízení, životopis Tomáše Bati, historii firmy, obecnou soustavu řízení firmy Baťa a informace o finanční analýze a jejich vybraných ukazatelích. Ve druhé části je nejprve představena současná situace společnosti Baťa ve světě a v České republice. Následující kapitoly se zabývají principy, které byly ve firmě vytvořeny v minulosti. Konkrétně se jedná o principy obecné, principy ve vztahu k zákazníkovi a principy v oblasti finančního řízení. Ty jsou dále místy obohaceny o zjištěné informace ze současnosti. V oblasti finančního řízení lze najít zpracované hospodaření současné firmy Baťa, a.s. za roky 2000 až 2016 a podrobné hodnocení posledních čtyř let na základě horizontální a vertikální analýzy a analýzy vybraných poměrových ukazatelů. V závěru jsou zmíněny návrhy na změnu řízení, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti zákazníka, zvýšení tržeb a tím i zlepšení výsledku hospodaření.
Aplikace marketingu ve vybrané české firmě
ZÁRUBA, Filip
Bakalářská práce představuje aplikaci marketingu ve společnosti Jednota družstvo České Budějovice. Cílem práce je zjistit, zda firma využívá marketingové nástroje, případně přijít s novými metodami ve snaze jejich marketing optimalizovat. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. Tyto teoretické pojmy a principy jsou poté aplikovány na vybrané firmě v druhé části bakalářské práce. V této části je ukázáno, jak je marketing ve vybrané firmě realizován. Na základě toho jsou navrženy možné změny ve vykonávání marketingu firmy. Problematika je v zásadě řešena návrhem nových nebo zdokonalením stávajících marketingových činností.
Návrh zefektivnění standardů chování a komunikace pro pracovníky zákaznických center
Drábková, Tereza
DRÁBKOVÁ, T. Návrh zefektivnění standardů chování a komunikace pro pracovníky zákaznických center. Bakalářská práce. PEF MENDELU v Brně 2013. Hlavním cílem mé práce je aktualizovat standardy a parametry komunikace se zákazníky v zákaznických centrech a vytvořit doporučení pro zkvalitnění poskytovaných služeb a zvýšení spokojenosti zákazníků. Teoretická část je zpracována na základě prostudované odborné literatury zaměřené na komunikaci se zákazníky. Praktická část se zabývá analýzou současných způsobů péče o zákazníky a průzkumem spokojenosti zákazníků pomocí dotazníkového šetření na modelu společnosti ČEZ Zákaznické služby, s.r.o. Na základě takto získaných poznatků byla navržena doporučení, která by vedla ke zvýšení spokojenosti zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.