|
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Novotná, Vanesa
NOVOTNÁ, V. Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou zákazníků vinařského podniku, která vede k navržení marketingové strategie vedoucí k dostání podniku do pově-domí potenciálních zákazníků a následného dosažení zisku. K analýze zákazníků bylo využito dotazníkové šetření, k analýze vybraného vinařství sběr sekundár-ních dat za pomoci hloubkového rozhovoru s majitelem. Po vyhodnocení byla na-vřena vhodná komunikace vedoucí k dosažení stanovených cílů.
|
|
Principy řízení podniku podle Tomáše Bati
LITOŠOVÁ, Olga
Bakalářská práce se zabývá problematikou principů řízení firmy, které používal Tomáš Baťa, a to konkrétně s ohledem na zákazníka a na finanční stránku podniku. Práce obsahuje vymezení základních pojmů v oblasti řízení, životopis Tomáše Bati, historii firmy, obecnou soustavu řízení firmy Baťa a informace o finanční analýze a jejich vybraných ukazatelích. Ve druhé části je nejprve představena současná situace společnosti Baťa ve světě a v České republice. Následující kapitoly se zabývají principy, které byly ve firmě vytvořeny v minulosti. Konkrétně se jedná o principy obecné, principy ve vztahu k zákazníkovi a principy v oblasti finančního řízení. Ty jsou dále místy obohaceny o zjištěné informace ze současnosti. V oblasti finančního řízení lze najít zpracované hospodaření současné firmy Baťa, a.s. za roky 2000 až 2016 a podrobné hodnocení posledních čtyř let na základě horizontální a vertikální analýzy a analýzy vybraných poměrových ukazatelů. V závěru jsou zmíněny návrhy na změnu řízení, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti zákazníka, zvýšení tržeb a tím i zlepšení výsledku hospodaření.
|
|
Aplikace marketingu ve vybrané české firmě
ZÁRUBA, Filip
Bakalářská práce představuje aplikaci marketingu ve společnosti Jednota družstvo České Budějovice. Cílem práce je zjistit, zda firma využívá marketingové nástroje, případně přijít s novými metodami ve snaze jejich marketing optimalizovat. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. Tyto teoretické pojmy a principy jsou poté aplikovány na vybrané firmě v druhé části bakalářské práce. V této části je ukázáno, jak je marketing ve vybrané firmě realizován. Na základě toho jsou navrženy možné změny ve vykonávání marketingu firmy. Problematika je v zásadě řešena návrhem nových nebo zdokonalením stávajících marketingových činností.
|
|
Návrh zefektivnění standardů chování a komunikace pro pracovníky zákaznických center
Drábková, Tereza
DRÁBKOVÁ, T. Návrh zefektivnění standardů chování a komunikace pro pracovníky zákaznických center. Bakalářská práce. PEF MENDELU v Brně 2013. Hlavním cílem mé práce je aktualizovat standardy a parametry komunikace se zákazníky v zákaznických centrech a vytvořit doporučení pro zkvalitnění poskytovaných služeb a zvýšení spokojenosti zákazníků. Teoretická část je zpracována na základě prostudované odborné literatury zaměřené na komunikaci se zákazníky. Praktická část se zabývá analýzou současných způsobů péče o zákazníky a průzkumem spokojenosti zákazníků pomocí dotazníkového šetření na modelu společnosti ČEZ Zákaznické služby, s.r.o. Na základě takto získaných poznatků byla navržena doporučení, která by vedla ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
|