Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení hrubé motoriky a koordinace u dětí mladšího školního věku
Kuběnová, Jana ; Satrapová, Lenka (vedoucí práce) ; Nováková, Tereza (oponent)
Název diplomové práce: Hodnocení hrubé motoriky a koordinace u dětí mladšího školního věku Vymezení problému: Pohybová aktivita a sport jsou v dnešní době vysoce diskutovanými tématy. Pohybová činnost pozitivně ovlivňuje organismus v mnoha směrech, naopak její nedostatek má negativní dopad. V období mladšího školního věku by měly pohybové aktivity být pestré, pohybové činnosti by měly být často obměňovány. Pokud by se již v tomto období jednalo o specializovaný trénink, kde by ještě dominovalo asymetrické zatížení, a nebyla připojena kompenzační činnost, vliv na organismus by byl spíše negativní a mohlo by dojít až poškození rostoucího organismu, který není na takovou zátěž připraven. Aby docházelo k adekvátnímu rozvoji specifických schopností a dovedností, je potřeba dostatečné zajištění v oblasti hrubé motoriky a koordinace. Hodnocení hrubé motoriky není po dosažení bipedální lokomoce věnována příliš velká pozornost a již existující testy mají řadu omezení. Z těchto důvodů bylo snahou vytvoření nové testovací baterie a pomocí ní ohodnotit stav hrubé motoriky a koordinace u dětí mladšího školního věku a zhodnocení vlivu pohlaví a mimoškolní pohybové aktivity na celkové výsledky. Cíle práce: Cílem této práce je shrnout dosavadní poznatky z oblasti hrubé motoriky a koordinace u dětí mladšího...
Hodnocení hrubé motoriky a koordinace u dětí mladšího školního věku
Kuběnová, Jana ; Satrapová, Lenka (vedoucí práce) ; Nováková, Tereza (oponent)
Název diplomové práce: Hodnocení hrubé motoriky a koordinace u dětí mladšího školního věku Vymezení problému: Pohybová aktivita a sport jsou v dnešní době vysoce diskutovanými tématy. Pohybová činnost pozitivně ovlivňuje organismus v mnoha směrech, naopak její nedostatek má negativní dopad. V období mladšího školního věku by měly pohybové aktivity být pestré, pohybové činnosti by měly být často obměňovány. Pokud by se již v tomto období jednalo o specializovaný trénink, kde by ještě dominovalo asymetrické zatížení, a nebyla připojena kompenzační činnost, vliv na organismus by byl spíše negativní a mohlo by dojít až poškození rostoucího organismu, který není na takovou zátěž připraven. Aby docházelo k adekvátnímu rozvoji specifických schopností a dovedností, je potřeba dostatečné zajištění v oblasti hrubé motoriky a koordinace. Hodnocení hrubé motoriky není po dosažení bipedální lokomoce věnována příliš velká pozornost a již existující testy mají řadu omezení. Z těchto důvodů bylo snahou vytvoření nové testovací baterie a pomocí ní ohodnotit stav hrubé motoriky a koordinace u dětí mladšího školního věku a zhodnocení vlivu pohlaví a mimoškolní pohybové aktivity na celkové výsledky. Cíle práce: Cílem této práce je shrnout dosavadní poznatky z oblasti hrubé motoriky a koordinace u dětí mladšího...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.