Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Quality of the catering services
Tatár, Dávid ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Tato práce porovnává kvalitu poskytovaných služeb ve dvou konkrétních restauracích v hotelových zařízeních v České republice a Velké Británii a pomocí znaků kvality navrhuje její možné zlepšení. Práce prostřednictvím hlavně Ishikawoho diagramu analyzuje nedostatky v hmotné či nehmotné složce poskytovaných služeb a dává prostor na zdokonalení. Použitý totožný dotazník v práci hodnotí spokojenost zákazníků se službami v obou restauracích a pomoci jejich výsledků navrhuje eliminaci nedostatků a možné zlepšení kvality.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.