Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie firmy Plastika a.s.
Helíšková, Šárka ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zvýšit konkurenční postavení firmy Plastika a.s. pomocí vytvoření nové marketingové strategie pro příští období. Východiskem pro ni je analýza stávající marketingové strategie společnosti. V první části vychází práce z teore-tických východisek. V druhé části je představena společnost Plastika a.s., provedena analýza současného stavu, konkrétně její současné marketingové strategie. Třetí návrho-vá část formuluje samotný návrh nové marketingové strategie pro další období vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
Návrh marketingové strategie firmy Plastika a.s.
Helíšková, Šárka ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zvýšit konkurenční postavení firmy Plastika a.s. pomocí vytvoření nové marketingové strategie pro příští období. Východiskem pro ni je analýza stávající marketingové strategie společnosti. V první části vychází práce z teore-tických východisek. V druhé části je představena společnost Plastika a.s., provedena analýza současného stavu, konkrétně její současné marketingové strategie. Třetí návrho-vá část formuluje samotný návrh nové marketingové strategie pro další období vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
Analýza zvoleného podniku a návrh budoucího rozvoje
KVASNICA, Petr
Diplomová práce, nazvaná ?Analýza zvoleného podniku a návrh budoucího rozvoje?, se zabývá teorií a praxí strategie řízení podniku. V teoretické části je charakterizován obecný postup provádění analýzy strategie a řízení podniku, z nějž vychází tvorba strategického plánu. V praktické části je analyzován konkrétní dlouhodobě existující střední podnik, je provedena komplexní analýza vnějšího prostředí, tedy jeho okolí, a vnitřního prostředí, tedy jeho vnitřních zdrojů a schopností. Na základě skutečností plynoucích z analýzy podniku je realizována SWOT analýza, na jejímž základě dochází k porovnání stávající strategie a plánů podniku s navrhovaným řešením.
Strategická analýza podniku
Plášilová, Ilona ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Šiška, Ladislav (oponent)
Práce se v teoretické rovině zaměřuje na pojmy související se strategií podniku a na možnosti a metody strategické analýzy samotné. Hlavním cílem praktické části práce je zjistit, zda odbytové problémy a s tím spojený pokles tržeb společnosti KSB, spol. s r. o., jsou způsobeny konkurencí a zákazníky, jak se domnívá management firmy. K řešení výchozí situace využiji Porterův model pěti konkurenčních sil, který obsahuje i další síly (dodavatelé, nově vstupující a substituty), které mohly přispět ke zmíněné negativní situaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.