Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přímý prodej
Tuček, Martin ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Teoretická část definuje pojem přímého prodeje, popisuje jeho historii a současný vývoj ve světě i v ČR. Dále se zabývá jeho výhodami a organizacemi, které určují jeho mezinárodní pravidla a etické standardy. Praktická část se soustředí na přímý prodej telekomunikačních služeb. Nejprve analyzuje vývoj telekomunikačního trhu v letech 2007-2011. Na základě této analýzy představuje strategii budování datové sítě lokálního poskytovatele připojení k internetu PJcomp s.r.o. ve stejném období. Popisuje tvorbu nabídky tarifů a postupy při přímém prodeji připojení k internetu. Dále se zabývá vyjednávacími taktikami vůči bytovým domům, developerům a dodavatelům IT služeb. Na závěr je na základě SWOT analýzy navržena nová firemní strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.