Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Joukl, Jiří ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Telefonica Czech a. s.
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Zeman, Matěj ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Vodafone Czech Republic a. s.
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sjezdových lyží
Ptáčková, Blanka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Analyzování potřeb, přání a postojů zákazníků přináší cenné informace, potřebné pro vývoj nových výrobků, zdokonalování jejich vlastností, určování cen, způsobů propagace a forem distribuce. Cílem této diplomové práce je dospět k určitým závěrům o rozhodování spotřebitele při nákupu sjezdových lyží a identifikovat jeho jednotlivé kroky. Výzkum kupního rozhodovacího procesu spotřebitele na tomto trhu je založen na písemném dotazování. Získané výsledky z dotazníkového výzkumu jsou v práci zpracovány a interpretovány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.