Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Větrání budov řízené na základě koncentrace škodlivin ve vzduchu
Černík, Václav ; Kolbábek, Antonín (oponent) ; Charvát, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší různé způsoby řízení větrání budov, zejména se zaměřením na řízení větrání na základě obsahu škodliviny v ovzduší. V první části jsou uvedeny některé pojmy z oblasti větrání a popis některých škodlivin. V druhé části jsou uvedeny nejčastější přístroje pro měření škodlivin. Dále jsou uvedeny různé strategie řízení větrání, jejich výhody a nevýhody. V poslední části je uveden příklad aplikace řízení větrání.
Větrání budov řízené na základě koncentrace škodlivin ve vzduchu
Černík, Václav ; Kolbábek, Antonín (oponent) ; Charvát, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší různé způsoby řízení větrání budov, zejména se zaměřením na řízení větrání na základě obsahu škodliviny v ovzduší. V první části jsou uvedeny některé pojmy z oblasti větrání a popis některých škodlivin. V druhé části jsou uvedeny nejčastější přístroje pro měření škodlivin. Dále jsou uvedeny různé strategie řízení větrání, jejich výhody a nevýhody. V poslední části je uveden příklad aplikace řízení větrání.
Marketingová strategie vyvíjeného přípravku na detekci polutantů
Šesták, Zbyněk ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Hlavním cílem této práce je navržení marketingové strategie pro vyvíjený detektor polutantů. První část práce se zaobírá problematikou znečištění životního prostředí, měřícími technologiemi a technologií bioluminiscenčních bakterií, jenž je v detektoru použita. Detektor je určen pro firmy pracující s vybranými nebezpečnými látkami (rtutí, kadmiem, olovem, BTEX a polychlorovanými bifenyly). Proto se práce dále zaměřuje na specifika B2B trhu. Z marketingové teorie je použit přistup strategického marketingového řízení zahrnující situační analýzu, segmentaci, targeting a positioning a marketingový mix. V rámci situační analýzy je využita PEST analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Na základě dostupných informací a online dotazování jsou identifikovány perspektivní trhy, stanoven positioning, produktová, cenová, distribuční a komunikační politika.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.