Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparativní analýza politického uspořádání vybraných obcí Středočeského kraje
Krpálková, Soňa ; Masopustová, Ilona (vedoucí práce) ; Švec, Kamil (oponent)
v českém jazyce Tato diplomová práce se věnuje české komunální politice, na kterou pohlíží deskriptivním přístupem ke studiu lokální demokracie, tedy přístupem, který je charakteristický tím, že se zaměřuje na konkrétní politické jevy ve vybraných oblastech. Vybranou oblastí v případě této diplomové práce je Středočeský kraj. Česká komunální politika je charakteristická svou roztříštěností a různorodostí, a proto se v ní objevuje vysoký podíl nestranických aktérů, nesoutěživých systémů a dalších specifických rysů. K analýze těchto specifik jsou používány tři teoretické přístupy: teorie koalic Stanislava Balíka, typologie modelů lokální demokracie Václava Bubeníčka a koncept jader jako unitárních aktérů v komunální politice Petra Jüptnera. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První - teoretická - část se věnuje podrobnému rozboru jednotlivých teoretických přístupů, jejich kritériím, předpokladům a modelům. V závěru první části je uvedeno kritické zhodnocení těchto přístupů, jsou zde uvedeny problematické aspekty jednotlivých přístupů, ale i jejich přínos pro studium české komunální politiky. Empirická část této diplomové práce přináší podrobné informace o zkoumané problematice u 58 vybraných municipalit. U každé municipality je uvedeno její zařazení k jednotlivým teoretickým přístupům, a to ve...
Možnosti podnikání vybrané firmy na singapurském trhu
Grégrová, Magda ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šípková, Martina (oponent)
Předmětem diplomové práce jsou možnosti vstupu zahraniční firmy na singapurský trh. První část představuje Singapur jednak z hlediska základních informací o teritoriu, obyvatelstvu, obchodních zvyklostech, ekonomickém prostředí, zahraničních vztazích, a jednak se zaměřuje na možnosti, které nabízí tento trh zahraničním exportérům. Pozornost je věnována kulturním specifikům a následně jsou uvedena doporučení vyplývající z interkulturních odlišností ve vztahu k evropské kultuře a ve vztahu k marketingové politice exportující firmy. Druhá část se zabývá českou společností Mauting spol. s.r.o., která vyváží své výrobky do více než 40 zemí světa a rovněž do Singapuru. Pozornost je soustředěna především na mezinárodní marketingovou strategii firmy, důraz je kladen na propagační politiku, adaptaci marketingového mixu na singapurský trh a na závěr je zhodnocena úspěšnost vstupu na singapurský trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.