Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza marketingového makroprostředí podniku
DOLEŽALOVÁ, Eliška
Bakalářská práce se zabývá Analýzou marketingového makroprostředí podniku. "Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké vlivy a faktory působí na vybraný sortiment zboží a zhodnotit jejich míru a význam." První část práce je věnována literární rešerši. V druhé části je provedena analýza jednotlivých marketingových makroprostředí, jejich vyhodnocení a návrhy využití získaných informací. Prace také obsahuje popis podniku.
Specifika podnikatelského prostředí Argentinské republiky
Nováková, Karolína ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Plchová, Božena (oponent)
Předkládaná práce analyzuje jednotlivé části argentinského podnikatelského prostředí - prostředí ekonomické, politicko-právní, kulturně sociální a institucionální. Vzávěru rozebírá vzájemné obchodní vztahy České a Argentinské republiky a nastiňuje možné příležitosti pro vzájemnou obchodní výměnu mezi zeměmi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.